سه شنبه / ۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۲
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۹۵۶۰۲
گزارشگر : ۳۵۱۶
دنیای اقتصاد
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی

تولید قوطی نوشیدنی‌های انرژی‌زا از آلومینیوم بازیافتی

شرکت آلمانی هیدروکریتیکال که در زمینه بازیافت آلومینیوم فعالیت می‌کند قرار است قوطی نوشابه‌های انرژی‌زا یک شرکت مجارستانی را تولید کند.

کارخانه‌های گروه هیدرو، تامین آلومینیوم بازیافتی شرکت هیدرو کریتیکال همکاری مشترک با گروه هل انرژی را آغاز کردند. شرکت آلمانی هیدروکریتیکال که در زمینه بازیافت آلومینیوم فعالیت می‌کند قرار است که قوطی‌های این گروه تولیدکننده نوشابه‌های انرژی‌زا در مجارستان را تولید کند.
 
این ورود به صنعت قوطی‌های نوشیدنی برای شرکت هیدرو کریتیکال بسیار حائز اهمیت است. بوریس کورت، رئیس بخش تولید قوطی‌ شرکت هیدرو گفت: «ما از ورود شرکت هیدرو کریتیکال به صنعت قوطی‌های نوشیدنی و آغاز همکاری استراتژیک خود با گروه هل انرژی بسیار خوشحال هستیم. با کمک هیدرو کریتیکال ما این شانس را در اختیار استفاده‌کنندگان نوشابه‌های هل انرژی قرار می‌دهیم که در عین لذت‌بردن از نوشابه خود به حفظ محیط‌زیست کمک کنند و اثرات مخرب دی‌اکسیدکربن کمتری برجای گذارند.»
آلومینیومی که برای قوطی‌های نوشابه گروه هل انرژی مورد استفاده قرار می‌گیرند از قوطی‌های آلومینیومی بازیافت شده‌ای هستند که در خط تولید پیشرفته شهر نویس آلمان ذوب، سپس به‌صورت ورق‌های رول درآورده و در انبار تولیدات شرکت هیدرو کریتیکال دپو شده‌اند.
 
شرکت هیدرو، نخستین شرکت تولید آلومینیوم بازیافتی با کیفیت عالی است که بیش از ۷۵ درصد از تولیدات آن از قراضه‌های آلومینیوم بازیافتی تهیه می‌شود. در حال حاضر صنایع جدیدی به دنبال مواد و راهکارهایی برای کمک به محقق شدن اهداف پایدار خود هستند؛ به همین خاطر تقاضاها از شرکت هیدرو کریتیکال افزایش یافته است.
 
هیدرو، یک شرکت نروژی تولیدکننده آلومینیوم و انرژی‌های تجدیدپذیر است که دفتر مرکزی آن، در شهر اسلو قرار دارد. این شرکت در سال ۱۹۰۵ توسط ساموئل ایده تاسیس شد و در حال حاضر، چهارمین تولیدکننده آلومینیوم در جهان است و در ۵۰ کشور جهان شعبه دارد. دولت نروژ کنترل ۸/ ۴۳ درصد از سهام شرکت هیدرو را در اختیار دارد.
 
گروه انرژی هل تولیدکننده نوشیدنی‌های غیرالکلی و انرژی‌زا است و در کنار آن شیر قهوه سرد نیز تولید می‌کند. نمایندگی‌های این شرکت در بیش از ۵۰ کشور جهان فعالیت دارند.
 
هل انرژی از سال ۲۰۱۷ میلادی نوشیدنی‌های خود را در قوطی‌های آلومینیومی با کیفیت تولید شده توسط خود این شرکت عرضه می‌کند. کارخانه هل در هر روز ۵/ ۴ میلیون قوطی آلومینیومی با ظرفیت ۲۵۰ میلی‌لیتر تولید می‌کند. بارناباس سرکلی، مدیرعامل هل انرژی و مدیر اجرایی بخش بسته‌بندی باکیفیت آن در این رابطه گفت: ما هیجان‌زده و مفتخر هستیم که نخستین تولید‌کننده نوشیدنی‌های غیرالکلی و انرژی‌زا هستیم که از باثبات‌ترین بسته‌بندی نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنیم و قرار است دست‌کم ۷۵ درصد از بسته‌بندی‌هایمان از آلومینیوم بازیافتی تامین شود.
(سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹) ۱۴:۰۲
اصانلو
۱۳۹۹/۰۵/۲۵
0
0
0

یک ملیون قوطی من سریعا میخوام شماره تلفن 09190057850

بهزاد مرسلی
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
0
0
0

سلام درخواست همکاری و فروش قوطی نوشابه و انرژی زا به باکو و روسیه مرسلی هستم 09122735532

آرمان حاجیزاده
۱۴۰۱/۰۶/۲۵ Iran
0
0
0

۱۰.۰۰۰قولی انرژی زا میخواستم

مبین
۱۴۰۲/۰۶/۱۵ Iran
5
0
0

سلام ۵۰۰۰هزار تا قوطی ۵۰۰میلی لیتر میخواستم تازه شروع کارمه این حجم بیشتر هم میشه


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها