شنبه / ۲۸ تیر ۱۳۹۹ / ۱۹:۵۵
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۹۵۳۳۲
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

آغاز طرح تشدید نظارت در بازار کالا‌های اساسی و اقلام ضروری

سازمان حمایت طی اطلاعیه‌ای از آغاز طرح ویژه نظارت بر بازار کالا‌های اساسی خبر داد.

سازمان حمایت با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز طرح ویژه نظارت بر بازار کالا‌های اساسی و اقلام ضروری مورد نیاز مردم خبر داد و اعلام کرد: در قالب این طرح نظارتی، رصد انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا در دستور کار گشت‌های نظارتی قرار گرفته است.
این سازمان با توجه به اقدامات وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای وظایف ذاتی و ماموریت‌های محوله از سوی دولت در تامین و توزیع به موقع کالا‌های اساسی و اقلام ضروری مورد نیاز مردم، طرح ویژه تشدید نظارت در بازار کالا‌های اساسی و اقلام ضروری مورد نیاز مردم را از امروز شنبه ۲۸ تیرماه ۹۹ به صورت یکپارچه در سراسر کشور اجرایی خواهد کرد.
بر این اساس، انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا‌ها به دقت رصد شده و بازرسی‌ها در سطح بازار نیز با تمرکز بر اقلام و مایحتاج ضروری مورد نیاز مردم تشدید خواهد شد.
سازمان حمایت در این اطلاعیه به مردم کشور اطمینان داد که هیچگونه کمبودی در کالا‌های اساسی و اقلام ضروری مورد نیاز مردم وجود نداشته و همه مایحتاج اساسی مورد نیاز مردم بدون وقفه تامین شده است.
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: طرح تشدید نظارت در بازار کالا‌های اساسی و اقلام ضروری مورد نیاز مردم با همکاری بازرسان سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، بازرسان اصناف، بازرسین افتخاری و بسیج اصناف اجرایی و همچنین از همکاری و توان سازمان تعزیرات حکومتی و دادستانی در گشت‌های مشترک استفاده خواهد شد.
این سازمان از مردم  تقاضا دارد تا همچون گذشته در کنار بازرسان خدوم بخش‌های مختلف دولتی و صنفی قبول زحمت کرده و هر گونه تخلفات اعم از اختفاء، امتناع از عرضه کالا، گرانفروشی و احتکار را با شماره تلفن ۱۲۴، سامانه قیمت و سازمان‌های صمت سراسر کشوراطلاع دهند.
 
(شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹) ۱۹:۵۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها