شنبه / ۱۴ تیر ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۷
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۹۴۹۳۲
گزارشگر : ۳۵۱۶
ایسنا
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

تکلیف برگزاری نمایشگاه‌ها در ایام کرونا چه می‌شود؟

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران می‌گوید، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نمایشگاه‌های اقتصادی در سال ۹۹ برگزار می‌شود.

بهمن حسین‌زاده ، اظهار کرد: با توجه به اهمیت صنعت نمایشگاهی کشور در رونق و جهش تولید و مقابله با تحریم‌های آمریکا، تلاش می‌شود نمایشگاه‌های اقتصادی که در سال ۹۹ برنامه‌ریزی شده بودند، برگزار شوند.
 
به گفته وی، همانطور که در چارچوب برگزاری دو نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مبارزه با کرونا تلاش شد ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، صنعت نمایشگاهی به فعالیت خود ادامه دهد، در ماه‌های پیش‌رو نیز با هماهنگی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین وزارت صمت، نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت‌ نمایشگاه‌ها با اشاره به لغو تعدادی از نمایشگاه‌ها در ماه‌های گذشته تحت تاثیر شیوع کرونا گفت: در ماه‌های گذشته تعدادی از نمایشگاه‌ها با صلاح‌دید نهادهای ذی ربط برگزار نشدند اما تلاش می‌شود در ماه‌های پیش‌رو با در نظر گرفتن یک تقویم فشرده، راه برای برگزاری نمایشگاه هایی که در ماه‌های آینده برنامه ریزی شده‌اند و همچنین نمایشگاه‌هایی که در ماه‌های اخیر لغو شدند، فشار به فعالان این حوزه کاهش یافته و از آسیب بیشتر آنها جلوگیری شود.
 
حسین زاده با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای برگزاری نمایشگاه فرش در شهریور امسال، توضیح داد: در جلسه‌ای که اخیرا با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، فعالان صنعت نمایشگاهی و فعالان صنفی حوزه فرش برگزار شد، تمام طرف‌ها اعلام آمادگی کردند تا این نمایشگاه را طبق زمان بندی اعلام شده برگزار کنند و با موافقت وزارت صمت، برنامه ریزی برای برگزاری این نمایشگاه آغاز شده است.
 
وی افزود: ما در حوزه فرش با تعدادی از کشورها رقابت جدی داریم و مانند دیگر حوزه‌ها، صنعت نمایشگاهی تلاش می‌کند همراهی خود با این بخش و سایر بخش‌هایی که به رونق و جهش تولید در کشور کمک می‌کنند را با قدرت به کار بندد.
 
به گزارش ایسنا، در ماه‌های گذشته تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، در ایران و بسیاری از کشورهای جهان، برگزاری نمایشگاه های حضوری داخلی و بین المللی متوقف شد.
 
ایران در هفته‌های گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دو نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با ویروس کرونا را برگزار کرد.
(شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹) ۱۰:۵۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها