دوشنبه / ۹ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۰
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۹۴۸۳۸
گزارشگر : ۳۵۱۶
همشهری
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

استقبال از نوشیدنی جدید تابستانی پپسی

محصولات جدید پپسی با استقبال روبرو شده؛ البته شرکت تاکید دارد محصولاتش همان طعم محبوب قدیمی را دارند و تنها آبمیوه به آنها افزوده شده است.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای و معروف والمارت اخیرا محصولات پپسی با طعم آناناس را عرضه کرده‌اند، طعمی تابستانی و البته دوست داشتنی.
پپسی آناناس اولین بار در سال ۲۰۱۹ در ژاپن عرضه شد و به شدت مورد استقبال قرار گرفت؛ البته هنوز مشخص نیست که محصول عرضه شده در آمریکا دقیقا همان طعم ژاپنی را ارائه کرده باشد.
بیش از یک سال است شرکت پپسی با راه‌اندازی خطی جدید در تولید محصولات خود تنوع ایجاد کرده است. هرچند در تبلیغات بر این که طعم پپسی‌های جدید همان طعم محبوب قدیمی است و تنها کمی آب میوه به آن افزوده شده تاکید می‌شود.
لیمو، توت و انبه، چند طعم میوه‌ای جدید این شرکت هستند و به نظر می‌رسد آناناس به افزوده‌ای فوق‌العاده در این خط تولید تبدیل خواهد شد.
 
انبه، لیمو و توت طعم‌های میوه‌ای پپسی کولا
خط تولید جدید پپسی منحصر به طعم‌های میوه‌ای نیست؛ در پایان سال گذشته میلادی (دسامبر) پپسی قهوه به بازار معرفی شد که دو برابر پپسی‌های معمولی کافئین دارد.
طعم غنی قهوه در ترکیب با طعم قدیمی کولا نتیجه‌ای خارق‌العاده ایجاد کرده که به دو صورت وانیلی و ساده عرضه می‌شود.
به کاربردن خلاقیت در عرضه محصولات اصیل و قدیمی ریسک خود را دارد؛‌ به همین دلیل شرکت‌های بزرگ بعد از مطالعات فراوان، به صورت محدود و در مناطق خاصی محصولات جدید خود را عرضه می‌کنند.
(دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹) ۱۲:۲۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها