شنبه / ۷ تیر ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۸
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۹۴۷۵۵
گزارشگر : ۳۵۱۶
ام بی ای نیوز
سرویس رستوران ها و کافه

ربات ها در رستوران جدید KFC

در پی اقدام مکدونالد برای طرح و اجرای ایده ای با الهام از اصل فاصله گذاری اجتماعی، کی اف سی دست به افتتاح یک شعبه رستوران خودکار زد که از آن به عنوان «نسل آینده رستوران ها» نام می برند.

این شعبه جدید رستوران کی اف سی در مسکو، در حقیقت پیش از شیوع کووید-۱۹ تاسیس شد. حرکت فوق، کسب و کار های فعال در حوزه غذا در این کشور را مجبور کرد تا فعالیت خود در روسیه را به مدت بیش از دو ماه به تعویق بیندازند.
 
این نسل جدید رستوران تصمیم گرفته است تا میزان تماس بین کارمندان و مشتریان را محدود کند. به گفته مقامات شرکت، طرح و نقشه راه اندازی این رستوران قبل از شیوع ویروس کرونا به عنوان گزینه ای بهداشتی تر برای سرو غذا ریخته شده بود.
 
 
همان طور که در ویدئوی زیر مشاهده می کنید، یک دست رباتیک بدون کمک هر کس دیگر و قصد و هدف خاصی، سینی غذا را در اختیار مشتری قرار می دهد.
 
در مرحله بعدی مشتریان با وارد کردن کد خاصی که رستوران آن را تعیین کرده است و سپس پرداخت هزینه از طریق کارت بانکی یا داده های اطلاعاتی ثبت شده بیومتریک چهره، هزینه را می پردازند. به جای برداشتن غذا از جلوی صندوقدار حالا دیگر غذا ها برای تحویل در یک سری کیوسک های دیجیتال قرار داده می شوند.
(شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹) ۰۹:۱۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها