شنبه / ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۲
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۹۴۵۹۷
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس فرآورده های لبنی

عبور از تحریم‌ها در شرکت صنایع شیر ایران

پروژه خرید و نصب خط بسته‌بندی استریل جدید پگاه فارس با عبور از شرایط تحریمی افتتاح و گام بلندی در مسیر خودکفایی صنعتی در شرکت تابعه صندوق بازنشستگی کشوری برداشته شد.

این خط تولید جدید با حضور مدیرعامل شرکت صنایع ایران(پگاه) افتتاح و به جریان تولید رسید تا ظرفیت تولید در پگاه فارس روزانه 20 تن افزایش یابد و از 50 تن به 70 تن در روز ارتقا یابد.
 
عبدلله قدوسی در مراسم افتتاح این خط تولید با اشاره به کاهش ریسک کیفی تولید محصول گفت: انجام تولید انبوه و با کیفیت یکی از دستاوردهای این بهره‌برداری است که با استفاده از رول‌های بسته‌بندی داخلی مشابه خارجی با قیمت و کیفیت مناسب بومی سازی شد.
 
وی تاکید کرد:کاهش وابستگی به پاکت‌های کامبی بلاک  دستاورد مهمی است که با  توجه به اشکال در تامین این پاکت ها در شرایط  تحریم‌ها می‌تواند به جهش تولید و خودکفایی در این حوزه و کاهش قیمت تمام شده منجر شود.
 
بر اساس این گزارش، افزایش ظرفیت و تنوع تولیدو نفوذ در بازار محصولات تک نفره استریل و کاهش هزینه‌های برون سپاری و قیمت تمام شده محصول از دستاوردهای این اتفاق است.
 
گفتنی است با تلاش متخصصان داخلی، قطعات دستگاه یاد شده در داخل کشور ساخته شده و خدمات پس از فروش این دستگاه نیز با مهندسان فنی شرکت صنایع شیر ایران انجام خواهد شد.
(شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹) ۱۳:۰۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها