جمعه / ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۹
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۹۴۵۷۴
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

کاهش هزینه تولید رویکرد وزارت جهاد کشاورزی در سال جهش تولید

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: رویکرد این وزارتخانه در اجرای برنامه‌ها در سال جهش تولید، کاهش هزینه‌های تولید با روش‌های علمی و اتکا به بهره‌وری است.

«محمدرضا طلایی» در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان جدید سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، افزود: در شرایط تحریم های ظالمانه و مشکلات ارزی و اعتباری کشور، با خودکفایی در گندم توانستیم نان مردم را از تولید داخل تامین کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: کاهش وابستگی کشور در سایر محصولات استراتژیک از جمله روغن در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.
طلایی با بیان این که شرایط امروز کشور، تحقق اقتصاد بدون نفت را ضروری ساخته است، اظهار داشت: با توسعه صادرات محصولات کشاورزی می توانیم ارز حاصل از صادرات را به واردات نهاده های کشاورزی مورد نیاز اختصاص دهیم.
وی بر لزوم ایجاد و تقویت زنجیره های تولید در بخش کشاورزی تاکید و خاطرنشان کرد: تکمیل زنجیره های تولید از مزرعه تا سفره از برنامه های اولویت دار وزارت جهاد کشاورزی در سال جاری است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی، نیروی انسانی را سرمایه اصلی سازمانی دانست و افزود: در حوزه نظام پیشنهادات کارهای خوبی انجام شده و در حوزه معاونت توسعه و منابع انسانی اعتقاد داریم که باید رضایت ارباب رجوع را جلب کنیم.
طلایی با اشاره به اجرای فصل دهم قانون خدمات کشوری در وزارت جهاد کشاورزی، گفت: برای تامین ۱۰۰ هزار دستگاه مسکن کارکنان نیز با وزارت راه و شهرسازی نوافق کرده ایم.
 
(جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹) ۰۹:۳۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها