یکشنبه / ۲۱ مهر ۱۳۸۷ / ۱۱:۲۵
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۹۳۳۶
گزارشگر : ۱۰۱۸
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات
صادرات همزمان با تولید

"شرکت تاک خوشه طلا" تولید و بسته بندی انواع مختلف کشمش و سایر اقلام خشکبار

به گزارش فودنا شرکت تاک خوشه طلا از سال 1378 با هدف تولید و بسته بندی انواع مختلف کشمش و سایر اقلام خشکبار خود را در ارومیه آغاز کرده است ودر سایه تلاش و برنامه ریزی صحیح این شرکت توانسته است بالاتر از ظرفیت پیش بینی شده در همان سال اول فعالیت خود به صادرات به کشورهای مختلف جهان بپردازد .

عمده محصول صادراتی این  شرکت انواع مختلف کشمش شامل کشمش تیزابی ، انگوری (کالیفرنیا ) ، آفتابی  و کاشمری می باشد که  به کشورهای مختلف صادر و یا به مشتریان داخلی عرضه می گردد .

این شرکت از لحاظ جغرافیایی در شهرستان ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی در شمال غرب ایران واقع شده است و به لحاظ پتانسیل های قوی استان در شاخه کشاورزی و صنایع تبدیلی در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد . در سایه تلاش و برنامه ریزی های صحیح مدیران این شرکت توانسته است در همان سال اول فعالیت خود ، بالاتر از ظرفیت پیش بینی شده  محصول تولید شده را به کشورهامختلف جهان از جمله روسیه ، اکراین ، بلاروس ،مولداوی ،بلغارستان ، رومانی ، کشورهای اروپایی ،کانادایی ، کشورهای حاشیه خلیج فارس و شمال آفریقا صادر نماید ، که این روند افزایش در سالهای بعد نیز از رشد چشمگیری بر خوردار بوده است .

تلفن تماس :4373541 -0441 و4373540-0441

آدرس سایت : www.takekhooshetala.com

ایمیل :           info@takekhooshetala.com

 

(یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۸۷) ۱۱:۲۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها