چهارشنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ / ۰۸:۵۳
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۹۳۱۲۹
گزارشگر : ۳۵۱۶
فارس
سرویس سرویس عمومی

آغاز به کار قرارگاه مواسات و کمک مؤمنانه در وزارت جهاد کشاورزی

دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی از آغاز به کار قرارگاه مواسات و کمک مؤمنانه در وزارت جهاد کشاورزی خبرداد.

رضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ویدیو کنفرانس اجلاسیه سراسری مسئولان حوزه‌های نمایندگی فقیه و روسای سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها که در روز سه شنبه 26 فروردین ماه برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال ۹۹ را سال جهش تولید معرفی کردند و یکی از دستگاه‌های کشور که در تولید اقلام معیشتی دست دارد، وزارت جهاد کشاورزی است.
 
وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی، وزارتخانه معیشت مردم است و حوزه تغذیه مردم را سامان می‌دهد لذا بسیار ارزشمند است.
 
تقوی ادامه داد: اگر کوچکترین خللی در مسیر تولید اقلام معیشتی مردم ایجاد شود، زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد و مسئولان این بخش مسئولیتی مضاعف دارند.
 
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به عوامل موفقیت در کار خاطرنشان کرد: عوامل موفقیت در هر زمینه‌ای با هم متفاوت است و یکی از عوامل موفقیت، خود باوری و اعتماد به نفس بوده و خودباوری پایه های تمام موفقیت ها است.
 
تقوی ادامه داد: برخورد با مشکلات عامل دیگر موفقیت است لذا از مشکلات نباید ترسید و باید در صحنه حضور داشت و مقاومت کرد.
 
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: در معرفی وزیر جدید معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد که سیاست دولت این است که تا جایی که می شود سطح زیر کشت را افزایش دهیم و این افزایش باید هم به صورت افقی و عمودی باشد.
 
وی افزود: وظیفه ما در سال جاری رسیدن به جهش تولید است که باید از همه ظرفیت ها استفاده شود و تسهیلات لازم برای کار فراهم شود.
 
تقوی تاکید کرد: محصولات معیشتی مردم به وفور در بازار وجود دارد که ثمره تلاش های صورت گرفته در وزارت جهاد کشاورزی است، همچنین سیلاب های بسیاری در سال گذشته مزارع و باغات را تخریب کرد که با قدرت و همت مسئولان تا حدود زیادی مشکلات برطرف شده است تا زمینه را برای بخش تولید در سال جاری فراهم کند.
 
وی افزود: در تولید فراورده های دامی و لبنی بیش از نیاز کشور تولید داریم و نیازمند صادرات هستیم و می توانیم محصولات باغی و زراعی را هم صادر کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه، اظهار داشت: رزمایش مواسات وکمک مومنانه به واقع لبیک به ندای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی است که نیمه شعبان به آن اشاره کردند.
 
وی در ادامه گفت: از امروز قرارگاه مرکزی مواسات وکمک مومنانه در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان‌های تابعه با محوریت حوزه نمایندگی ولی فقیه افتتاح می شود.
 
وی با اشاره به اینکه هدف از تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی مومنانه با اولویت یاری رساندن به کارکنان باز نشسته آسیب پذیر و کارمندان نیازمند این وزارتخانه بعنوان گروه هدف می باشد، گفت: آغاز بکار قرارگاه مواسات و کمک مومنانه از امروز در وزارتخانه ستاد ملی با کمک نهاد های مردمی شکل خواهد گرفت که مسولیت اجرایی و دبیری این ستاد را پیمان فلسفی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی برعهد خواهد داشت.
 
در ادامه این اجلاسیه پیمان فلسفی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: در زمینه پدافند زیستی و دفاع زیستی در تمام استان‌های کشور ، تنها وزارتخانه‌ای که این پدافند را به صورت کشوری برگزار کرد، وزارت جهاد کشاورزی بود و سازمان بسیج مستضعفین از مجموعه وزارتخانه تقدیر کرد.
(چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹) ۰۸:۵۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها