شنبه / ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۳
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۹۳۰۴۵
گزارشگر : ۳۵۱۶
دنیای اقتصاد
سرویس فرآورده های لبنی

اطلاعیه «میهن» درباره خبرهای جعلی

روابط‌عمومی مجتمع صنایع میهن با صدور اطلاعیه درباره دروغ‌پردازی درباره برندهای مورد اعتماد مردم، اعلام کرد: در روزهایی که کنار هم ایستادن و مشارکت عمومی برای شکست دادن کرونا اهمیت دوچندانی یافته، متاسفانه خبری دروغین و جعلی که قبلا با نام‌ برندهای دیگر و با سناریوی مشابه پخش شده بود، این بار توسط عده‌ای شایعه‌پرداز در فضای مجازی و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی و درباره برند میهن درحال انتشار است.

در این خبر کاملا دروغین و مغرضانه یک نام جعلی نیز به نام سرهنگ محمدی به‌عنوان منبع خبر ذکر شده است و شماره تماسی که به هیچ وجه پاسخگو نیست برای باورپذیری این دروغ درج شده است. بنا به گزارش خبرگزاری‌های مختلف، سرهنگ سیداحمد خسروی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات ناجا، ضمن تکذیب این شایعه و دروغین بودن منبع آن، از هم‌میهنان عزیز درخواست کرده برای کسب اخبار و اطلاعات دقیق به سامانه‌های رسمی و پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا مراجعه فرمایند.
 
گروه میهن بازهم اعلام می‌کند که تمامی محصولات این برند با رعایت کلیه استانداردهای بالای بهداشتی و توسط به روز‌ترین فناوری‌ها تولید شده و واحد کنترل کیفی این گروه همواره درحال پالایش و بررسی کلیه محصولات لبنی و بستنی این مجموعه است. بنابراین هم‌میهنان عزیز به هیچ عنوان نگران چنین شایعات بی‌اساس که در شرایط کنونی کشور غیر از بار روانی مضاعف روی عزیزانمان ثمر دیگری ندارد، نبوده و به یاد داشته باشند در کنار هم و به مدد الهی این شرایط سخت و حساس به‌زودی تمام شده و روزهای خوشی در انتظار میهن عزیزمان، ایران خواهد بود و دروغ‌پردازان که از اعتماد شما عزیزان به محصولات میهن ناراحتند، راه به‌جایی نخواهند برد و براساس آموزه‌های اخلاقی مکرشان به سوی خودشان باز‌خواهد گشت.
(شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹) ۱۰:۰۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها