چهارشنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۹:۴۴
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۹۲۲۷۴
گزارشگر : ۳۵۱۶
خانه قهوه
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

معرفی بهترین برند قهوه در ایران و جهان

در این مقاله قصد داریم تا برای شما چند نمونه از بهترین برند های قهوه جهان را معرفی کنیم تا شما هم بهترین برند های قهوه در جهان را بهتر بشناسید.

در این لیست ۱۰ برند از بهترین برند های قهوه جهان که شهرت جهانی دارند را معرفی خواهیم کرد و توضیحاتی در مورد نوع ، سال تاسیس و مشخصات این قهوه ها را توضیح می دهیم. با ادامه مقاله همراه باشید ….
 
Eight O’Clock
Gevalia
peets
Dunkin’ Donuts
illy
community Coffee
Caribou Coffee Company Inc
Seattle Best Coffee
Lavassa
Folgers
سر تیتر مقاله [پنهان]
 
۰٫۰٫۱ Eight O’Clock Coffee
۰٫۰٫۲ Gevalia
۰٫۰٫۳ Peets Coffee
۰٫۰٫۴ Dunkin’ Donuts
۰٫۰٫۵ برندهای قهوه های بسته بندی شده در ایران
۰٫۰٫۶ قهوه ی ست
۰٫۰٫۷ قهوه لم
۰٫۰٫۸ قهوه ی آلبا
۰٫۰٫۹ قهوه ی شاران
۱ انواع برندهای قهوه ایرانی و خارجی
Eight O’Clock Coffee
“قهوه ساعت۸” در سال ۱۸۵۲ توسط شرکت Eight O’Clock معرفی و وارد بازار شد. قهوه های این شرکت از با کیفیت ترین دانه های سبز قهوه و از انواع ۱۰۰% عربیکا هستند . تمام مراحل رست تحت نظارت متخصصین مجرب رست انجام می شه.
 
این مجموعه قهوه های رست شده و بسته بندی شده رو به صورت اینترنتی به فروش می رسد.
 
Gevalia
گوالیا بزرگترین رستری قهوه در اسکاندیناوی است. این شرکت در سال ۱۸۵۳ در Gävle سوئد توسط ویکتور تئودور تاسیس شد. گوالیا در ابتدا فروش چای و قهوه داشت اما در سال ۲۰۱۵ فروش چای رو متوقف کرد و در حال حاضر بیش از ۴۰ نوع قهوه مختلف تولید می کند و از طریق سایت و مارکت ها فروش خود را انجام می دهد.
 
Peets Coffee
قهوه پیتس متعلق به شرکت هلدینگ JAB است که در منطقه سانفرانسیسکو به رست قهوه های اسپشیالیتی (تخصصی) میپردازند. Peet’s در سال ۱۹۶۶ توسط آلفرد پیت در برکلی کالیفرنیا تاسیس شد. اولین قهوهای عربیکای دارک روست مناسب اسپرسو توسط این شرکت وارد بازار شد. هم اکنون قهوه پیت در بیش از ۱۴۰۰۰ فروشگاه در سراسر ایالات متحده و در سایت آمازون به فروش می‌رسد.
 
Dunkin’ Donuts
Dunkin’ Donuts یک شرکت تولید کننده قهوه چند ملیتی آمریکایی ست که در سال ۱۹۵۰ در کوئینسی ماساچوست توسط ویلیام روزنبرگ تاسیس شد. پیش تر در سال ۱۹۴۸ رستورانی به نام “اوپن کتل” رو افتتاح کرد که محل فروش دونات و قهوه بود. ویلیام در سال ۱۹۵۰ با تبادل نظر با مدیران شرکت این نام رو به “دانکین دوناتز” تغییر داد.
 
در حال حاضر این کمپانی در کشورهای مختلف بیش از ۱۰۰۰۰ شعبه دارد و رقیب جدی استارباکس است. در آمریکا در مراکز خرید، فرودگاه ها، پمپ بنزین ها و فودکورت ها شاهد شعبات این کافی شاپ زنجیره ای هستیم.
 
برندهای قهوه های بسته بندی شده در ایران
قهوه ست
قهوه لم
قهوه آلبا
قهوه شاران
قهوه ی ست
مجموعه قهوه ست اولین مجموعه مرتبط با قهوه در ایران هست که در سال ۲۰۰۷ عضو انجمن تخصصی قهوه اروپا شده است. متخصصین این مجموعه دوره های مربوط به فرآوری قهوه رو در کارگاه های آموزشی انجمن تخصصی قهوه ی اروپا گذراندند.
 
محصولات این برند شامل قهوه های اسپشیالیتی یا تخصصی و قهوه های ترکیبی می باشد.
 
بهترین برند قهوه ست
قهوه لم
در تهیه قهوه لم از بهترین دانه های قهوه استفاده می شود و تمهیدات ویژه ای در رست تازه قهوه در نظر گرفته شده است. متخصصان لم برای افزایش سطح کیفی محصولاتشون از ماشین آلات، تجهیزات و ادوات فراوری و بسته بندی به روز و پیشرفته استفاده می کنند.
 
قهوه لم بهترین برند قهوه ایران
قهوه ی آلبا
آلبا یک شرکت تولیدی و بازرگانی در ایران است که با مشارکت دو شرکت از کشور نیوزلند، در زمینه تولید و توزیع قهوه ی تازه رست، فعالیت می کند. فعالیت های آلبا، از تامین منبع دانه ی سبز قهوه و واردات، تا ارائه ی قهوه ی برشته تماما تحت نظر متخصصان این مجموعه انجام می شود.
 
برند آلبا بهترین برند قهوه
منصور احسانی نفر اول مسابقات ملی باریستا ی ایران مدیر تولید و رستر شرکت آلبا است.
 
قهوه ی شاران
برند شاران اولین تولید کننده قهوه و محصولات بر پایه ی قهوه و کاکائو در استان اصفهان است. این برند از سال۱۳۹۲ فعالیتش رو شروع کرد و در سال ۱۳۹۵ موفق به اخذ تمامی مجوز های لازم از مراجع ذیصلاح شد. محصولات این شرکت کاملا ارگانیک و بدون افزودن هرگونه مواد نگهدارنده و یا افزودنی ها ی غیرمجاز و در پک های آلومینیومی سوپاپ‌دار کاملا بهداشتی و دارای سیب سلامت و مجوز سازمان غذ‌ا و دارو به بازار عرضه می شود.
(چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸) ۰۹:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها