چهارشنبه / ۳ مهر ۱۳۸۷ / ۱۲:۱۱
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۹۲۱۹
گزارشگر : ۱۰۱۸
سرویس فرآورده های لبنی

شرکت "شیر ولبنیات پاستوریزه بیستون " تولید کننده انواع محصولات لبنی پاستوریزه

به گزارش خبرگزاری صنایع غذایی فودنا شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون (کرمانشاه) بعنوان اولین تولید کننده فرآورده های لبنی در غرب کشور از آبان ماه سال 1346 شروع به بهره برداری نموده است.

 

فعالیت اصلی شرکت تولید و فروش انواع محصولات لبنی پاستوریزه شامل  شیر,ماست, پنیر,کره,دوغ,خامه و روغن حیوانی پاستوریزه میباشد و ظرفیت جذب شیر خام روزانه در حدود 120 تن است.

استفاده از مواد اولیه با کیفیت , ماشین الات و تجهیزات تولید و بسته بندی جدید و بهره گیری از کارشناسان مجرب و کارآزموده این شرکت را قادر به تولید محصولاتی با کیفیت بسیار عالی و تامین کمی و کیفی نیازهای مشتریان نموده است.

از اهداف دیگر این مجموعه گام بر داشتن در جهت رسیدن به استاندارد جهانی (HACCP) و (ISO) همگام با تکنولوژی و مدیریت تعالی سازمانی بر اساس  مدل برتری EFQM می باشد.

این شرکت در سال 1382 طراحی استراتژی خود را به منظور انطباق با اهداف کلان سازمانی با مدیریت شرکت صورت داده و از جمله برنامه های  آتی شرکت که در راستای راهبردهای تدوین شده است ,  احداث یک کارخانه  تولیدات پاستوریزه و استرلیزه , انواع آبمیوه و بستنی به ظرفیت اولیه 235 تن در روز (ظرفیت نهائی 350 تن) می باشد که در دست اقدام است.

مشتری مداری و احترام به نظر مشتری شعار این مجموعه بوده و امیدوارم هستیم بتوانیم گامهای بلندی به سوی افقهای تازه در صنعت لبنیات کشور بر داریم.

جهت ارتباط با ما با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

ارتباطات مردمی : 3722796-0832

فروش : 3722172-0832

آدرس سایت : www.bistoondairy.com

ایمیل :          Info@BistoonDairy.com 

 

 

 

(چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۸۷) ۱۲:۱۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها