یکشنبه / ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۰:۱۸
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۹۲۱۷۶
گزارشگر : ۳۵۱۶
ام بی ای نیوز
سرویس کسب و کار، برندینگ
برگر کینگ؛

کپک خبر می دهد از سر درون

برگر کینگ از حذف مواد نگهدارنده مصنوعی از معروف ترین برگر خود خبر می دهد.

برگر کینگ در کمپین تبلیغاتی جدیدش با شکستن قالب همیشگی خود از یک برگر کپک زده رونمایی می کند.
 
این رستوران فست فود زنجیره ای در آگهی های تبلیغاتی چاپی و تلویزیونی خود در تروپا و ایالات متحده آمریکا یک برگر کپک زده را به تصویر کشید. پیام شرکت این است: برگر کینگ در حل حذف مواد نگهدارنده مصنوعی از برگر مشهور خود است.
 
برگر کینگ که پیش از این به خاطر کمپین های تبلیغاتی نا مربوط خود نزد همگان شناخته شده بود، تازه ترین کمپین تبلیغاتی نامربوط خود را به یک امتیاز تبدیل کرد. کمپین فوق شامل یک تایم لپس از یک برگر در حال نابودی در توییتر می شود. این تصاویر فراتر از آگهی های تبلیغاتی چاپی معمولی هستند که تغییر حالت یک برگر را طی ۲۸ روز نشان می دهند.
 
 
واکنش اولیه به این کمپین ترکیبی از تمجید به خاطر حذف مواد نگهدارنده و البته نفرت از این تصاویر منزجر کننده بود.
 
به گفته مدیران و کارمندان رستوران فوق، با محوریت میامی در ایالت فلوریدا، مواد نگهدارنده مصنوعی از فهرست مواد اولیه برگر در هفت کشور اروپایی – شامل فرانسه، سوئد و اسپانیا – و حدود ۴۰۰ شعبه از ۷ هزار و ۳۴۶ شعبه رستوران در ایالات متحده آمریکا کنار گذاشته شده اند. برگرکینگ قصد دارد تا مواد نگهدارنده را از برگرهای سرو شده خود در همه شعبه های رستوران در سال جاری میلادی حذف کند.
 
 
مواد تشکیل دهنده برگر را به جز گوشت؛ پیاز، کاهو، گوجه فرنگی، سس مایونز و ترشی تشکیل می دهند که البته هیچ کدام از آن ها حاوی مواد نگهدارنده مصنوعی نیستند.
 
تا پایان سال جاری میلادی، برگر کینگ ادعا دارد که رنگ ها، طعم ها و مواد نگهدارند مصنوعی را از همه محصولات خود، مشتمل بر ساندویچ ها، مخلفات و دسر ها در ایالات متحده آمریکا و کشور های اروپایی منتخب، از جمله آلمان و انگلستان حذف خواهد کرد.
 
مکدونالد نیز در سال ۲۰۱۸ میلادی اعلام کرد که رنگ ها و طعم های مصنوعی و مواد نگهدارنده را از فهرست مواد اولیه هفت عدد از برگرهایش کنار می گذارد.
(یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸) ۱۰:۱۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها