شنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۲
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۹۱۷۶۱
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

استفاده از مواد مخدر در مرغداری‌ها کذب و خنده‌دار است

رئیس سازمان دامپزشکی گفت: خبری که در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر استفاده از ماده‌ای مخدر (تریاک) در غذای مرغ به منظور افزایش وزن آنها منتشر شده، کذب محض و خنده‌دار است.

علیرضا رفیعی‌پور، رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: خبری که در شبکه‌های اجتماعی به نقل از بنده مبنی بر استفاده از ماده‌ای مخدر (تریاک) در غذای مرغ به منظور افزایش وزن آنها منتشر شده، کذب محض است.
علیرضا رفیعی پور افزود: مطالبی که درباره مصرف این ماده مخدر توسط مرغ‌ها مطرح شده است هیچ دلیل و مستندی ندارد و موارد ذکر شده در این خصوص خنده دار است.
وی گفت: سازمان دامپزشکی کشور از طریق مراجع قضائی پیگیری‌های لازم برای برخورد قانونی با افرادی که این اخبار کذب را منتشر کرده اند، در دستور کار دارد.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه این سازمان بر حوزه تولید در مرغداری‌ها تا پرورش، کشتار و توزیع نظارت کامل دارد، افزود: تا کنون با هیچ موردی مبنی بر استفاده از ماده مخدر در غذای مرغ مواجه نشده ایم و هر کس چنین ادعایی دارد باید آن را به اثبات برساند.
رفیعی پور خاطر نشان کرد: به طور قطع اگر چنین مواردی وجود داشت، سازمان دامپزشکی با آن مواجه می‌شد و نکته جالب این است که بنده مصاحبه‌ای به این شکل با هیچ رسانه‌ای نداشتم. 
 
(شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸) ۱۰:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها