جمعه / ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۷:۲۶
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۹۱۴۶۴
گزارشگر : ۳۵۵۱
تسنیم
سرویس فرآورده های لبنی

سخت‌گیری سلامت شیر و لبنیات در ایران ۵ برابر آمریکاست

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران کشور از بررسی چند مرحله ای سلامت شیر و فرآورده های لبنی قبل از عرضه به بازار خبر داد و سلامت آن را تضمین کرد.

سعید سلطانی سروستانی مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران کشور در ارتباط با مراحل بررسی کیفی شیر خام و فرآورده های لبنی قبل از عرضه به بازار مصرف  اظهار کرد: شیرخام از زمانی که از پستان گاو جمع آوری می شود توسط دامپزشکان ناظر در گاو داریهای صنعتی مورد نظارت قرار میگیرد تا مشکلی برای عرضه در بازار مصرف نداشته باشد و سلامت آن تایید شوند؛ دامداریهای سنتی نیز شیر خود را به مراکز جمع آوری شیر خام تحویل میدهند که آنها نیز در صورتی که سلامت شیر با مشکل مواجه باشد از دریافت آن خودداری می کنند.
وی افزود: شیر خام تحویلی دامداران نیز قبل از عرضه به صنایع فرآورده های لبنی( صنایع لبنی) مورد بررسی مجدد قرار میگیرد و بعد از آن خریداری می شود.
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران کشور ادامه داد: همه کارخانه های صنایع لبنی نیز کارشناس بهداشتی از سوی وزارت بهداشت دارند تا سلامت محصولات تولید شده را تایید کند.
وی تصریح کرد: شدت سخت گیری سلامت شیر و فرآورده های لبنی در ایران 5 برابر ایالات متحده آمریکا است و مردم میتوانند با خیال آسوده این محصولات را مصرف کنند.

(جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸) ۱۷:۲۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها