شنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۹:۲۴
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۹۱۲۹۳
گزارشگر : ۳۵۱۶
ام بی ای نیوز
سرویس کسب و کار، برندینگ

از نزدیک با کمپین روزانه

روزانه درکمپینی که با عنوان از نزدیک برگزارکرد مخاطبانش را به دیدن مراحل تولید به شکل زنده و مستقیم دعوت کرده که شفافیت و ایجاد اطمینان خاطر درذهن مخاطبان از چگونگی تولید مواد اولیه و مراقبت ویژه ای که انجام می شود، هدف این کمپین برشمرده شده است.

مونا توسلیان مدیر مارکتینگ شرکت بل روزانه گفت: ما هرسال برنامه ریزی های فعالیتهای سال آینده را انجام می دهیم و حدود یکسال و نیم قبل در مورد نحوه ی شکل دهی پیام های تبلیغاتی به این فکر افتادیم که روی چه موضوعاتی تمرکز کنیم. این مورد در واقع همزمان شده بود با مسائل ناشی از تحریم ها و افزایش قیمت هایی که یک سری ازتولید کنندگان در محصولات خود داشتند و همچنین مسائلی از قبیل کاستن از حجم و کیفیت محصولات لبنی که نگرانی هایی را برای مصرف کنندگان این محصولات ایجاد کرده بود که در شرایط فعلی پشت درهای بسته کارخانه ها درمراحل تولید چه اتفاقی درحال رخ دادن است که ما تصمیم گرفتیم در کمپینی این بی اعتمادی به وجود آمده در صنعت لبنیات که از حساسیت بالایی نیز برخوردار است را مرتفع کنیم.
 
این احساس وظیفه بود که در همه مراحل تولید که شامل حمل و نقل شیر از مسیر دامداری تا کارخانه و حتی خط تولید و بسته بندی و سیستم توزیع را با مراقبت های ویژه تحت کنترل بیشتر قرار دادیم.
 
در این راستا ویدئوهای کوتاهی از مراحل تولید تهیه کردیم که در آنها از افراد شاغل در مجموعه استفاده شده بود و سعی داشتیم حس نزدیکی بیشتر با مخاطب ایجاد شود و مراحل واقعی تولید را از نزدیک ببیند و این فیلم ها در پیج اینستاگرام شرکت به اشتراک گذاشته شد.
 
البته در دوره اکران کمپین تورهای بازدید از کارخانه نیز برگزار شد که به علت مسائل بهداشتی تعداد محدودی را در این بازدیدها مشارکت دادیم.
 
وی افزود این موضوعات فقط به عنوان یک کمپین برای مجموعه روزانه مطرح نبودند بلکه هر موقعیتی که دغدغه ی مصرف کننده وجود داشت سعی کردیم به آن موضوع پرداخته شود و این شکل از ایجاد ارتباط با مخاطب درشبکه های اجتماعی برای مخاطبان تازگی داشت و مورد توجه آنها قرار گرفت. برخی مخاطبان در این طرح امکان یافتند سیستم های پیشرفته ی تولید را ازنزدیک مشاده کنند و با دیگران نیز به اشتراک بگذارند.
 
مدیر مارکتینگ شرکت روزانه در ادامه در مورد تولید محصولات جدید که در پیام های تبلیغاتی اخیر به آن اشاره شده تصریج کرد: روزانه عضو گروه فرانسوی بل با 150 سال قدمت است و درحال حاضر به شکل تخصصی در زمینه ی تولید شیر و پنیر در صنعت لبنیات کشور فعال می باشد. در مورد تولید محصول پنیر سفید با ویژگی بافت نرم و لطیف در بسته بندی پاکتی مارکت ایجاد کردیم که در کشور اولین بار چنین محصولی در بسته یندی پاکتی توسط شرکت روزانه انجام شد و دو محصول جدید شامل پنیر های قطعه ای یا همان مثلثی با طعم هایی که در مطالعه بازار انتخاب شدند و همچنین پنیر سفید با بسته بندی برفی طی یک سال و نیم گذشته به بازار عرضه شده است لازم به ذکر است که قبلاً بسته بندی پاکتی فقط برای انواع پنیر پروسس مورد استفاده قرارگرفته بود.
 
وی در ادامه تاکید کرد در سالهای بعد ازجنگ محصول پنیر در ایران به شکل فله ای عرضه می شد که محصولات وارداتی با بسته بندی پاکتی توانسته بودند از این خلا استفاده کرده و بازار را در اختیار داشتند و شرکت روزانه اولین شرکتی بود که بسته بندی بهداشتی پنیر در این بازار را اجرایی کرد.
 
در مورد پنیر های قطعه ای یا همان مثلثی طعم دار نیز براساس تحقیقاتی که انجام شد طعم های فلفلی و انواع سبزیجات مطلوب مصرف کننده بود که بر این اساس انتخاب شده و درخط تولید قرار گرفته است. وی همچینین بر اهمیت کیفیت در تداوم فعالیت اشاره کرده و افزود: این موضوع تعهدی است که تولید کننده هم به خودش و هم به مصرف کننده دارد.
 
همچنین در این راستا شرکت روزانه دوره های آموزشی در مورد مسائل مختلف تولید نظیر بیماری های دام و رعایت اصول بهداشتی تولید با همکاری سازمانهای مرتبط نظیر وزارت جهاد کشاوری، سازمان دامپزشکی و... برگزار کرده است.
(شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸) ۰۹:۲۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها