چهارشنبه / ۱۸ دی ۱۳۹۸ / ۱۰:۱۸
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۹۰۸۸۴
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

ایجاد خط اعتباری ویژه برای تأمین بذر و نهاده های بخش کشاورزی

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: تأمین به موقع نهاده های با کیفیت یکی از موتورهای محرک و تقویت کننده فعالیت در بخش کشاورزی است و بر همین اساس از فعالیت های بخش خصوصی در این زمینه استقبال می کنیم.

روح اله خدارحمی در آیین افتتاح هفتمین نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی اظهار داشت: با همه توان از تأمین و تدارک نهاده های با کیفیت برای توسعه کشاورزی کشور حمایت می کنیم.
وی با بیان اینکه شرکت های توانمندی از جمله انجمن بذر کشور و تهیه کنندگان کود،سم و سایر نهاده ها در این زمینه فعالیت می کنند خاطرنشان کرد: این نمایشگاه توانمندی های این تولیدکنندگان را به خوبی نشان می دهد.
خدارحمی گفت: بانک کشاورزی از همه ظرفیت های تولیدی بخش کشاورزی کشور حمایت می کند و به همین دلیل برای تأمین و تدارک بذر که برای تولید کشاورزی کشور موثر است خط اعتباری ویژه ای را با نرخ ترجیحی ۱۵درصد ایجاد کرده است.
این مقام مسئول، با اشاره به سخنان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی که در سال جاری نهاده های مور نیاز بخش کشاورزی به وفور تأمین شده است یادآور شد: بانک کشاورزی با همه توان از شرکت های تأمین کننده و تولید کننده نهاده های بخش کشاورزی به ویژه بذر،سم و کود حمایت می کند و امیدواریم بتوانیم همچون گذشته به کشاورزان شریف کشور برای تولید پایدار و با ثبات کمک کنیم.

(چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸) ۱۰:۱۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها