شنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۰
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۹۰۸۱۵
گزارشگر : ۳۵۱۴
آستان نیوز
سرویس فرآورده های لبنی

شرکت لبنی رضوی، واحد نمونه سازمان غذا و دارو شد

مدیر عامل شرکت فرآورده‌های لبنی رضوی از انتخاب این مجموعه به عنوان واحد نمونه سازمان غذا و داروی استان خراسان رضوی خبر داد.

سید مهدی طالبیان بیان کرد: این عنوان از سوی اداره نظارت بر مواد غذایی آرایشی بهداشتی استان به شرکت فرآورده‌های لبنی رضوی اعطاء شده است.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای کسب این موفقیت تصریح کرد: درج نشانگر راهنما و جدول ارزش غذایی بر روی بسته‌بندی محصولات و انطباق ویژگی‌های تولیدات با استانداردها و پارامترهای مربوطه از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.
مدیر عامل شرکت فرآورده‌های لبنی رضوی ادامه داد: همچنین می‌توان وجود آزمایشگاه کنترل کیفیت در شرکت و کسب امتیاز PRPS در محدوده ممتاز گرید A را نام برد.
وی افزود: علاوه بر این، استقرار ایزوهای سیستم مدیریت کیفیت و ایمنی مواد غذایی شامل ISO ۹۰۰۱-۲۰۱۵، HACCP و ISO ۲۲۰۰۰ در شرکت، نشان‌دهنده تغییرات قابل توجه است.
طالبیان درباره مراحل ارزیابی صورت گرفته توسط اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی خاطرنشان کرد: ارزیابی واحدهای نمونه پس از بازدیدهای دوره‌ای کارشناسان اداره مذکور و نیز بررسی شرایط تولیدی، بهداشتی و شکایت از سطح بازار به صورت سالانه انجام شده است.
مدیر عامل شرکت فرآورده‌های لبنی رضوی با بیان این که شرکت تا کنون ۵ نوبت به عنوان واحد نمونه استان از سوی اداره نظارت بر مواد غذایی انتخاب شده است، گفت: این عنوان پیش از این در سال‌های ۱۳۸۳، ۱۳۸۷، ۱۳۹۲، ۱۳۹۵ و ۱۳۹۸ دریافت شده است.
(شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸) ۱۳:۴۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها