سه شنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۸ / ۲۳:۵۹
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۹۰۷۳۸
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس شیرینی و شکلات

کیفیت بالا، طعم و مزه رقابتی با تامین مواد اولیه مرغوب در صنایع غذایی

در دنیای امروز با توجه به صنعتی شدن تولید مواد غذایی، برخی نگران کاهش کیفیت در تولید هستند که این امر رابطه مستقیمی با مواد اولیه دارد. همانطور که به آن اشاره داشتیم مهمترین عامل تعیین کننده کیفیت در محصول نهایی به کیفیت مواد اولیه مرتبط میشود و انتخاب نادرست نه تنها اثر منفی در کیفیت دارد بلکه امکان ضرر رساندن به انسان را نیز خواهد داشت.

شرکتها و صنایع تولیدی همواره بایکدیگر در رقابت هستند تا محصول باکیفیت‌تری را روانه بازار کنند اما برخی در انتخاب بهترین مواد اولیه صنایع غذایی به دلیل اطمینان نداشتن از کیفیت محصول مردد هستند.
 
شرکت زرین بهکارسیس فعالیت خود را در سال 1387 با هدف ایجاد پل ارتباطی میان شرکت‌های معتبر بین‌المللی و مصرف کنندگان گرامی جهت ارائه مواد اولیه و افزودنیهای مجاز صنایع غذایی آغاز نموده و توانسته گامی موثر در راستای خدمت‌رسانی به تولیدکنندگان بردارد. زرین بهکار شناخته شده به عنوان تامین کننده مواد اولیه صنایع غذایی همواره در تلاش است تا با بهره‌گیری از تجربه چندین ساله خود و کارشناسان خبره بهترین مواد اولیه را برای تامین صنایع غذایی انتخاب و عرضه نماید تا محصول نهایی علاوه بر کیفیت بالا، طعم و مزه رقابتی نیز داشته باشد.
 
حوزه تخصصی فعالیت زرین بهکار در تامین مواد اولیه به افزودنی‌ها، استابلایزرها، نگهدارنده‌ها، امولسیفایرها و دانه‌های روغنی معطوف می‌شود.

 

آرد

 
 
یکی از گواهینامه‌های معتبر و تاثیرگذار در صحت کیفیت محصول در بخش مواد اولیه صنایع غذایی صادره از FDA است و شناخته شده به عنوان سازمان غذا و دارو آمریکا می‌باشد که مسئولیت حفظ و ارتقای سلامت جامعه از طریق تنظیم و نظارت بر ایمنی مواد غذایی را عهده‌دار است.
اگرچه نشان FDA مختص آمریکا است اما با توجه به شناخته شده بودن این نام برای کلیه کشورها، این سازمان نقش بسزایی در تعیین کیفیت محصول دارد و به نوعی مورد تایید تمامی کشورها و سازمان‌ها است.
 
از آنجایی که پیشبینی میشود جمعیت جهان تا سال 2030 به حدود 8/4 میلیارد نفر افزایش پیدا کند به طبع شاهد تقاضای بیشتر مواد غذایی خواهیم بود که این تقاضا از سوی کشورهای پیشروی تولید مواد اولیه صنایع غذایی مانند چین، هند و آمریکا تامین خواهد شد.
 
از همین رو افزایش کیفیت نیز بسیار مورد توجه خواهد بود و پیش‌بینی‌های بازار نشان از افزایش درج برچسب Free-From به معنای حذف مواد آلرژی‌زا در محصولات نهایی خواهد بود.
 
جالب است بدانید که سه کشور آمریکا، چین و هند به اتفاق یکدیگر بیشتر از کل کشورهای عضو اتحادیه اروپا، مواد غذایی تولید میکنند. برزیل در جایگاه چهارم قرار دارد و صنعت غذایی این کشور عمدتاً روی تولید نیشکر، سویا و گوشت گاو متمرکز شده است.
 
و اما روسیه که به عنوان غایب بزرگ این فهرست به شمار میرود بزرگترین کشور جهان و نهمین کشور پرجمعیت جهان به شمار میرود. روسیه تا حدودی قربانی شرایط آب و هوایی سخت شمال این کشور شده است. درصد وسیعی از خاک روسیه قابل زراعت یا دامپروری نیست و تولید زراعی اندکی دارد.
 
گفتنی است که چین با توجه به وسعت زیاد بزرگترین تولیدکننده، واردکننده و مصرف‌کننده مواد غذایی در جهان است. بخشی وسیعی از خاک چین به علت کوهستانی یا خشک بودن، قابل زراعت نیست اما خاک‌های حاصلخیز مناطق شرقی و جنوبی این کشور بی نهایت پربار هستند. چین همچنین بزرگترین جمعیت نیروی کار زراعی را در اختیار دارد که شمار آنها 315 میلیون نفر برآورد شده است. در مقایسه، در آمریکا که سومین کشور پرجمعیت جهان است 329 میلیون نفر تا سال 2019 در بخش کشاورزی مشغول به کار بودند.
 
چین متنوع‌ترین تولیدات غذایی را دارد که شامل برنج، گندم، سیب زمینی، کاهو، پیاز، کلم، لوبیا سبز، بروکلی، بادمجان، اسفناج، هویج، خیار، گوجه فرنگی، کدو حلوایی، گلابی، انگور، هلو، آلو، هندوانه، شیر گوسفند، مرغ، خوک، گوسفند، بز، بادام زمینی، تخم مرغ، ماهی و عسل میشود.

 

کوکی

 
 
برای استعلام قیمتهای مواد مختلف اولیه صنایع غذایی زرین بهکارسیس راه حل سادهای را در نظر گرفته که به مشتریان این امکان را میدهد تا به صورت کاملا آنلاین از طریق سایت این شرکت اقدام کنند.
 
ارسال به موقع و سر وقت از دیگر دغدغه‌های ماست چراکه تامین کالای درخواستی صنایع در کمترین زمان ممکن بسیار ضروری قلمداد میشود، به همین دلیل تمام تلاشمان را به کار گرفتهایم تا در اسرع وقت قادر به تامین نیازهای مشتریان باشیم.
 
تجربه و پیشرو بودن در ارائه بهترین کیفیت و خدمات باعث شده تا با بهترین برندها و کارخانجات بزرگ تولید مواد غذایی همکاری نزدیکی داشته باشیم و به انتخاب شماره یک آنها تبدیل شویم.
 
نوع بسته بندی نیز از دیگر موارد بسیار مهم و اثرگذار در کیفیت محصول میباشد. استاندارد بودن المان‌های مختلف در شیوه و نوع بسته‌بندی باعث خواهد شد تا ماندگاری محصول بیشتر شود و از طرفی صدمهای به آن در شرایط آب و هوایی مختلف و خصوصا در انبار وارد نشود.
 
کارشناسان باتجربه زرین بهکارسیس آماده پاسخگویی به سوالات تخصصی و ارائه مشاوره در انتخاب بهترین محصول هستند که میتوانید از طریق تلفن یا ایمیل با ما در ارتباط باشید.
 
(سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸) ۲۳:۵۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها