سه شنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۸ / ۱۰:۰۰
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۹۰۷۲۱
گزارشگر : ۳۵۱۶
ام بی ای نیوز
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

سان استار و صبح ها یک قدم جلوتر

تولید آبمیوه های مخصوص صبحانه اقدامی تازه از برند سان استار است که در فصل پاییز و با ویژگی محتویات خاص و دارا بودن انواع مکمل و ویتامین های مورد نیاز درشروع یک روز، با شعار "صبح ها یک قدم جلوتر" اکران شده است.

ایمان زاهدی مدیر برند مجموعه سان استار گفت: بعد از سالها تلاش و فعالیت در حوزه ی تولید آبمیوه هایی با کیفیت در بازار این محصول، از سال گذشته تمرکز بر تولید جدیدی قرار گرفت که تمرکز آن بر سری محصولات صبحانه با ترکیبات تازه و منحصر نظیر میکس انار و مرکبات، مخلوط مرکبات شامل پرتقال، کریپ فروت و لیمو و همچنین ترکیب سیب، لیمو و عسل بوده. انتخاب این ترکیبات برای وعده ی صبحانه بر اساس تامین املاح معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن افراد به خصوص در آغاز فصل سرما بوده است.
 
بر همین اساس کمپین بر محوریت محصولات سری صبحانه و با شعار "صبح ها یک قدم جلوتر" طراحی و اجرا شد که در واقع مخاطب آن گروه هایی بودند که صبح ها به انرژی و ویتامین هایی نیاز دارند که بتوانند به فعالیتهای روزانه خود پرداخته و املاح معدنی و مواد مورد نیاز بدن خود را درهر موقعیت و شرایطی که هستند از طریق پکیج های محصولات سان استار دریافت کنند.
 
مدیر برند سان استار در ادامه تصریح کرد: در عرصه ی رقابت در بازار آبمیوه ها این کمپین در مسیری متفاوت سعی در ایجاد ارتباط با گروه جوانان داشته و اینکه میخواستیم چند چالش را با هم رفع کند. شامل شناساندن خوب و دقیق محصول به مخاطب و همچنین انتخاب زمان مناسب که فصل پاییز بود برای معرفی ترکیباتی که دراین فصل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد نظیر مرکبات و انار و...
در نهایت نیز انتخاب رسانه ی مدنظر که بیلبوردها بودند و حضور فعال در ایونت "صبح خلاق" به عنوان هدفمند ترین اقدام که با حضور گروه هایی در صبح روز تعطیل برگزار شد و همچنین اسپانسرینگ و ارسال گیفت برای افراد تاثیرگذار در صنعت تبلیغات بوده است.
 
در اسپانسرینگ و استفاده از شخصیت هایی که سفیر برند سان استار بودند سعی بر این بود که افراد موفق در عرصه های مختلف ورزش و هنر و... انتخاب شوند. البته تنها معروف بودن و سلبریتی بودن برای انتخاب سفیران برند مدنظر نبود.
 
در واقع سان استار در تدوین و طراحی کمپین های تبلیغاتی برای هریک از محصولات کاراکتری تعریف کرده که بر مبنای آن پیشنهاد خود را به مخاطب ارائه می کند، محصول آبمیوه های سری صبحانه در شروع روز و بلوبری برای پایان شب پیشنهادی است که بر اساس این استراتژی ارائه شده است.
 
زاهدی در ادامه در مورد ایده ی محتویات درون بسته های گیفت گفت: این پکیج حاوی محصولات سری صبحانه با المانهایی نظیر ساعت و برخی میوه های تازه بود که در واقع پیام تازگی و سرزندگی در ساعات اولیه صبح برای مخاطبان سحرخیز و فعال انتقال می داد.
 
وی درادامه تصریح کرد: سان استار سالهاست فعالیتهای ارتباطی با مخاطبان داشته و برمبنای استراتژی اولیه "با هم بودن" و "درکنار مخاطبان قرار داشتن" فعالیتهای برند خود را اجرایی می کند.
 
 
(سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸) ۱۰:۰۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها