یکشنبه / ۸ دی ۱۳۹۸ / ۲۰:۱۱
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۹۰۶۸۹
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس سرویس عمومی

کمک به تنظیم بازار با شفاف سازی قیمت کالا/به چالش «بدون قیمت نخریم» بپیوندید

سازمان حمایت از مردم درخواست کرد تا با پیوستن به پویش «بدون قیمت نخریم»، ضمن برخورد با تخلف برخی از واحدهای صنفی، یاریگر واحدهای صنفی صحیح العمل باشند.

یکی از مؤثرترین راهکار‌های تنظیم بازار و فراهم ساختن شرایط سالم برای انتخاب کالا و خدمات برای مصرف‌کنندگان، شفاف بودن قیمت است؛ لذا سازمان حمایت از همه مردم دعوت می‌کند تا با پیوستن به کمپین ملی همبستگی بدون قیمت نخریم, ضمن مشارکت در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این پویش، زمینه حمایت از واحد‌های صنفی صحیح‌العمل را هموار کند.
هدف از اجرای این طرح، توجه ویژه مراجع نظارتی به مقابله با تخلف عدم نصب اتیکت قیمت صنوف بوده و از شهروندان انتظار می‌رود تا با نخریدن هرگونه کالایی از این قبیل واحد‌های صنفی، بازرسان این سازمان و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌های سراسر کشور را در احقاق حقوق مردم و نظارت بر رعایت قیمت‌های منصفانه یاری کنند.
قطعا این پویش دستاورد‌های خوبی به همراه خواهد داشت؛ زیرا مردم با خرید از واحد‌های صنفی صحیح العمل، ضمن کمک به رونق صنعت و تولید کشور، موجبات تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حمایت از تولید داخلی را فراهم می‌سازند.
گفتنی است گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت، عدم صدور صورتحساب از جمله تخلفاتی هستند که هموطنان می‌توانند این تخلفات را از طریق تلفن ۱۲۴ و یا سامانه اینترنتی WWW.۱۲۴.ir به این سازمان و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در میان گذاشته تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

(یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸) ۲۰:۱۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها