چهارشنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۸
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۹۰۴۵۰
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس سرویس عمومی

دماوند قطب تولید عسل استان تهران است

معاون امور دامی وزیر جهاد کشاورزی دماوند را قطب تولید عسل استان تهران خواند و بر لزوم تشکیل اتحادیه و تعاونی های زنبورداران در این شهرستان تاکید کرد.

مرتضی رضایی ظهر چهارشنبه در ر نخستین جشنواره فرآورده‌های عسل دماوند طی سخنانی خواستار ایجاد نمادی از عسل و زنبور در دماوند شد و گفت: نباید در حوزه محصولات کشاورزی از جمله عسل، مشکلی در این شهرستان وجود داشته باشد.
وی زنبورداری و تولید عسل را مصداق بارز اقتصاد مقاومتی دانست و ادامه داد: زنبورداری کمترین وابستگی را داشته به ایجاد شغل و درآمد می‌انجامد.
معاون امور دامی وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه آنچه موجب انسجام در فعالیت‌های زنبورداران می‌شود، وجود تشکل‌ها اعم از اتحادیه و تعاونی است، اضافه کرد: نبود اتحادیه و تعاونی می‌تواند موجب از هم‌گسیختگی در سطوح مختلف تولیدی شود.
وی دماوند را اصلی‌ترین شهرستان استان تهران در حوزه تولید عسل دانست و گفت: باید با پررنگ کردن نقش اتحادیه و تشکل‌ها و ایجاد انسجام، برنامه‌ریزی های واحد و خوبی داشت.
رضایی اضافه کرد: برندسازی فرآیند بسیار مهمی است که حق انتخاب را به مصرف‌کننده می‌دهد و باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با شنیدن برخی از مشکلات زنبورداران عسل در دماوند، گفت: موضوع مربوط به مشکلات مرتع برای زنبورداران باید مورد بررسی قرار گیرد.

(چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸) ۱۴:۰۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها