سه شنبه / ۲۶ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۰
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۹۰۴۱۵
گزارشگر : ۳۵۱۶
فارس
سرویس سرویس عمومی

آغاز تجلیل از خدمات وزیر سابق جهاد کشاورزی

تجلیل از خدمات حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی با حضور معاون اول رئیس جمهور و سرپرست وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

مراسم تجلیل از محمود حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی امروز در سالن خوشه وزارت جهادکشاورزی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، زنگنه وزیر نفت، معصومه ابتکار معاون امور زنان ریاست جمهوری، حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان کشوری برگزار شد.
 
محمود حجتی حدود یک ماه پیش که قرار بود از سوی نمایندگان مجلس استیضاح شود، قبل از استیضاح از سمت خود استعفاء کرد که با موافقت رئیس‌جمهور رو به رو شد، از وزارت جهاد کشاورزی کنار رفت و به عنوان مشاور رئیس‌جمهور در بخش کشاورزی و مواد غذایی مشغول به کار شد. 
 
محمود حجتی در دولت اصلاحات وزیر راه و ترابری بود که بعد از ادغام وزارت جهاد سازندگی و کشاورزی به عنوان اولین وزیر جهاد کشاورزی کار کرد. در دوره دولت مهر ورزی به بنیاد مستضعفان رفت و مسئول آزاد راه تهران شمال شد و بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید مجددا وزیر جهاد کشاورزی شد که یاران قدیمی خود را دوباره به وزارت جهاد کشاوری آورد، از جمله عباس کشاورز معاون سابق خود را به عنوان معاون زارعت برگزید که وی هم اکنون به عنوان سر پرست وزارت جهاد کشاورزی جای حجتی را گرفته است.
 
ابتدای این برنامه عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در توصیف ویژگی‌های آقای حجتی گفت: با توجه به اینکه ایشان رشته ریاضی خوانده بودند، نظرات مخالف اطرافیان که بیشتر فعالیت‌ها و رشته تجربی داشتند، نتوانست در نظرات وی خللی وارد کند. حجتی به شدت به تولید داخل اعتقاد داشت و به آن پایبند بود و خیلی هم در این زمینه تاوان داد.
 
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: حجتی هیچ وقت از وضع موجود راضی نبود و می‌گفت اگر دو روز ما مثل هم باشد، اصلا خوب نیست و باید فعالیت‌هایمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هر روز بهتر از دیروز کنیم.
(سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸) ۱۱:۱۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها