دوشنبه / ۱۸ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۰
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۹۰۲۷۲
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس فرآورده های لبنی

درخواست صنایع شیر ایران از سازمان دامپزشکی برای تسهیل در صادرات پگاه به چین

مدیرعامل صنایع شیر ایران، در جلسه‌ای که با حضور رفیعی پور، رئیس سازمان دامپزشکی کشور در محل سازمان برگزار شد، خواستار تسهیل و مساعدت سازمان دامپزشکی در صدور مجوز های صادرات محصولات لبنی به کشور چین شد.

قدوسی با اعلام این مطلب افزود صنایع شیر ایران سال هاست که صادرات به مالزی و سایر کشور های دور را دارد و تا کنون توانسته محصولات مختلفی از جمله خامه در اوزان و تنوع های متفاوت به روسیه و سایر کشورهای منطقه اوراسیا صادرنماید.

 قدوسی، مدیرعامل صنایع شیر ایران

مدیر عامل صنایع شیر ایران ادامه داد که 9 شرکت تحت پوشش پگاه دارای کد IR از سازمان دامپزشکی هستند و چهار شرکت پگاه تهران ، اصفهان ، فارس و گلپایگان مجوز صادرات به روسیه را اخذ نموده اند و با توجه به رعایت دقیق کلیه ضوابط ، مقررات و استانداردهای صنعت شیر در شرکت های پگاه ، از سازمان دامپزشکی درخواست نمود تا برای پنج شرکت دیگر صنایع شیر مجوز صادرات به کشورهای اوراسیا صادر شود.

 

در این جلسه دکتر رفیعی پور نیز ضمن تشکر از همراهی و همکاری صنایع شیر ایران با سازمان دامپزشکی و اطمینان این سازمان از رعایت مقررات بر اساس بازدیدهای صورت گرفته بازرسان ، موافقت نمود تا در زمینه صدور مجوز محصولات لبنی برای صادرات به کشورها به خصوص چین و اوراسیا مساعدت لازم صورت پذیرد و تسریع شود.

(دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸) ۱۱:۲۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها