چهارشنبه / ۱۳ شهریور ۱۳۸۷ / ۱۲:۵۹
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۹۰۲۲
گزارشگر : ۱۰۱۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

برند " شاهنگ " برروی ماکارونی ،تن ماهی ،رشته سوپی ومحصولات متنوع

به گزارش فودنا مجموعه کارخانجات شاهنگ فاز یک فعالیت خود را به همت حاج ذبیح ا... سپهری شجاعی موسس و مدیریت محترم عامل در زمینه تولید محصولاتی از قبیل ویفر ، پفک ، تافی و ...آغاز کرد و سپس با ایده گسترش و تجهیز کارخانه پس از دو سال کار بی وقفه و تحقیقات کارشناسی سرانجام در شهریور ماه 1375 با حضور استاندار محترم خراسان کارخانه ماکارونی شاهنگ افتتاح و شرکت وارد فاز دوم فعالیت خود گردید .

 هم اکنون این کارخانه با حدود 70 نفر پرسنل اداری ، مهندسی و کارگری زیر نظر مدیریت محترم عامل آقای مهندس اکبر سپهری شجاعی مشغول فعالیت و تولید انواع ماکارونی و در وزن های مختلف می باشد .

در این راستا این مجموعه با شعار مشتری محوری و با احترام و توجه به سلایق و ذائقه های مختلف هموطنان عزیز ایرانی در تلاش است تا با تحقیقات علمی و روز آمد که توسط مهندسین کنترل کیفیت و مدیران فنی تولید خود در نوع ذائقه ایرانی ، و همچنین توصیه های پزشکی مربوط به عوامل موثر در هضم و جذب راحتتر این محصول خوراکی در معده به عمل می آورد و نیز با اعمال تدابیر خاصی که برای پخت بهتر وآسانتر و طعم خوشتر آن با توجه خاص به نظرات و سلایق خوب خانواده ها و به خصوص کدبانو های خوش سلیقه ایرانی به عمل می آورد سعی در جلب رضایت مشتریان محترم از هر قشری دارد .

امید است تا با پیشنهادات و نظرات سازنده مشتریان محترم و نیز کوشش هر چند بیشتر این مجموعه در تولید با فن آوری روز بتوانیم گامی در رشد و ارتقای ایران عزیز و خدمت به هموطنان گرامیمان بر داریم .

 

شماره تماس : 05113921234 و 88828397

آدرس سایت : www.shahangmacaron.com

(چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۸۷) ۱۲:۵۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها