چهارشنبه / ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ / ۰۹:۲۷
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۸۸۲۵۱
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس سرویس عمومی

مدیران مصرف‌کننده فقط دنبال محصولات مارک‌دار خارجی نباشند/ اقتصاد دانش‌بنیان نیاز کشور است

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: امروز کشور بیش از هر زمان دیگر نیاز دارد شرکت‌های دانش‌بنیان کنار بنگاه‌های تولیدی و صنعتی بزرگ قرار بگیرند.

 محمود واعظی  در حاشیه بازدید از نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت غذایی که در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شده، در جمع خبرنگاران با تقدیر از برگزاری این گردهمایی و نمایشگاه، گفت: خوشبختانه همه شرکت‌های دانش‌بنیان و بنگاه‌های تولیدی که در این نمایشگاه حضور دارند از این کار ارزشمندی که در سه روز گذشته رخ داده، رضایت دارند.
رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: صندوق نوآوری و شکوفایی فضای بسیار خوبی را فراهم کرده تا شرکت‌های تولیدی کشور در بخش غذایی بتوانند همه نیازمندی‌هایی که یا از خارج وارد می شده یا برای ارتقای کیفیت و افزایش تولید نیاز دارند را در این مجموعه با هم درمیان بگذارند.
واعظی با بیان اینکه  انعقاد ۳۷۵ قرارداد یا تفاهم نامه میان شرکت‌های دانش‌بنیان و بنگاه‌های تولیدی در مدت برگزاری این گردهمایی، اقدامی ارزشمند است، گفت: این به معنای آن است که امروز علاوه بر حرف در عمل نیز شاهد اقدام جدی هستیم.
رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: همه تولید کنندگان در کشور می‌توانند با استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان، کیفیت محصولات خود را ارتقا دهند و باید قیمت محصولات خود را متناسب کنند. همچنین مدیران مصرف‌کننده ایده‌های دانش‌بنیان نیز شجاعت داشته و ریسک‌پذیر باشند و از محصولات بومی استفاده کرده و فقط دنبال استفاده از محصولات مارک‌دار خارجی نباشند.

(چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸) ۰۹:۲۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها