چهارشنبه / ۶ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۲
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۸۸۰۹۱
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

محصولات کشاورزی مصرفی مردم با وجود تحریم ها تامین است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: شرایط تحریم هم مانع از تامین محصولات مصرفی بخش کشاورزی نشد و این اقلام در بازار تامین است که ناشی از فعالیت مسولان این وزارتخانه است که تداوم دارد.

حجت الاسلام و المسلمین «سید رضا تقوی » افزود: تسهیل فرایند کار برای کارفرمایان، فراهم سازی زمینه صادرات، مردمی شدن اقتصاد، افزایش کیفیت محصولات تولیدی و جلوگیری از قاچاق از عوامل موثر در رونق تولید محسوب می شود که انتظار می رود مسئولان براساس خواست رهبر معظم انقلاب در تحقق بخشیدن این سیاست ها فعالیت جدی داشته باشند.
 
وی موضوع فرهنگ سازی در کنار رونق تولید را یادآور شد و  اظهارداشت: تلاش مدیران وزارت جهاد کشاورزی سبب شده تا در شرایط تحریم، کمبودی در محصولات مصرفی بخش کشاورزی در بازار وجود نداشته باشد و این برنامه استمرار خواهد داشت.
 
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه در کنار رونق تولید باید به مسائل فرهنگی در این بخش توجه شود، گفت: تولید نوعی ارزش است، اما با برنامه‌ریزی فرهنگی بسیاری از مشکلات حوزه مصرف فرهنگی حل خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: حرکت در مسیر صنعتی سازی کشاورزی برای کشور مهم است و بر لزوم تنظیم بازار محصولات کشاورزی با اتکا به تولید داخل تاکید کرد.
(چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸) ۱۴:۴۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها