سه شنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۱
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۸۸۰۸۱
گزارشگر : ۳۵۵۱
مهر
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

بهره برداری از ۲۶۱۶ طرح عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی

وزارت جهاد اعلام کرد: ۲۶۱۶ طرح عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲۹۱۱ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وزارت جهاد کشاورزی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، اعلام کرد: در هفته دولت امسال با شعار «کشاورزی پایدار، رونق تولید، امنیت غذایی»، ۲۶۱۶ طرح عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی با اعتباری بیش از ۲۹۱۱ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد و با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۹۴ هزار و ۷۶۳ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.
بر اساس این گزارش، بیشترین طرح‌های افتتاحی هفته دولت در سال جاری به ترتیب به استان‌های خراسان رضوی با ۲۸۰ طرح، اصفهان با ۲۶۰ طرح و آذربایجان غربی با ۲۲۰ طرح اختصاص دارد و زیربخش‌های آب و خاک با ۱۳۸۸ مورد، دام و طیور با ۴۱۱ مورد و تولیدات باغی و زراعی با ۲۸۲ مورد، بیشترین فراوانی طرح‌های افتتاحی را دارند.
این گزارش با اشاره به این که از ابتدای دولت دوازدهم تا ابتدای شهریورماه، ۱۶ هزار و ۳۷۲ طرح عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی به بهره برداری رسیده، تصریح کرده است: با احتساب طرح‌های افتتاحی بخش کشاورزی در هفته دولت امسال، ۱۸ هزار و ۹۸۸ طرح کشاورزی از آغاز به کار دولت دوازدهم تاکنون افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
در ادامه این گزارش آمده است: بررسی طرح‌های افتتاحی کشاورزی در سه سال اخیر نشان می‌دهد، زیربخش‌های آب و خاک با ۱۰ هزار و ۳۱۵ طرح، دام و طیور با ۱۸۹۹ طرح و تولیدات باغی و زراعی با ۱۴۲۶ طرح، بیشترین فراوانی طرح‌های افتتاحی بخش کشاورزی را داشته اند.

(سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸) ۱۴:۳۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها