دوشنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۹:۲۵
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۸۸۰۵۶
گزارشگر : ۳۵۱۶
مهر
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

سرشماری زنبورستان‌های کشور از ۶ مهرماه آغاز می شود

مجری طرح توسعه زنبورداری با بیان اینکه به زودی تفاهم‌نامه‌های بیمه‌ای برای زنبورداران، زنبورستان‌ها و کلنی‌ها منعقد خواهد شد، گفت:سرشماری زنبورستان‌های کشور از ۶ مهرماه آغاز می شود.

فرهاد مشیر غفاری در رابطه با مراحل انعقاد تفاهم‌نامه‌های بیمه‌ای برای زنبورداران اظهارداشت: تفاهم‌نامه‌های بیمه اجتماعی زنبورداران، بیمه کلنی‌های زنبور عسل و هویت گذاری کندوهای زنبورستان‌ها با دستگاه‌های اجرایی در حال انعقاد است و شرکت‌های تعاونی زنبورداری واجد شرایط را به عنوان کارگزاران این عملیات اجرایی معرفی خواهیم کرد.
 
وی با اشاره به سرشماری زنبورستان‌های کشور تصریح کرد: از ششم تا نوزدهم مهرماه سال جاری سرشماری از زنبورستان‌های کشور انجام خواهد شد که این اقدام تحت نظارت کامل مسئولین زنبور عسل استان‌ها و با مشارکت کارشناسان پروژه خواهد بود.
 
مجری طرح توسعه زنبورداری کشور با اشاره به تدوین سند راهبردی توسعه زنبورداری کشور اذعان داشت: تدوین این سند راهبردی ریل گذاری مسیر دست‌یابی به اهداف، موفقیت‌ها و بالندگی صنعت زنبورداری ایران و حضور در بازارهای منطقه‌ای خواهد بود که نیازمند هم‌افزایی و تعامل دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در روند این امر مهم است.
(دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸) ۱۹:۲۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها