شنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۷
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۸۸۰۰۰
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس سرویس عمومی

اعلام اولویت‌های سرمایه گذاری وزارت صمت با هدف رونق تولید

زرندی گفت: با توجه به تعیین اولویت‌های سرمایه‌گذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت حمایت هدفمند از صنایع دارای اولویت در دست بررسی است.

سعید زرندی معاون طرح و برنامه گفت: اعلام اولویت‌های سرمایه‌گذاری در بخش صنعت، معدن و تجارت با هدف رونق تولید، نوسازی صنایع، حمایت هدفمند از صنایع دارای اولویت و نیز توسعه صادرات غیرنفتی با توجه به شرایط کنونی کشور مشخص شد. 
او افزود: فهرست اولویت‌های سرمایه‌گذاری این وزارتخانه در سال ۹۸ به تفکیک استان‌ها تدوین شده است.
زرندی تاکید کرد: با عنایت به اهمیت نحوه تأمین مالی طرح‌های اعلام‌شده در امسال به عنوان اولویت اصلی، تخصیص اعتبارات صندوق توسعه ملی براین اساس خواهد بود.
معاون طرح و برنامه بیان کرد: از صندوق توسعه ملی درخواست کرده ایم که این اولویت‌ها را مدنظر قرار دهند و به بانک‌های عامل نیز ابلاغ نمایند.
او ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های مالی موجود، در هر استان بر اساس قابلیت ها، ظرفیت‌ها و نیاز کشور، اولویت‌های طرح‌ها تعیین شده است.
زرندی در پایان تاکید کرد: سایر طرح‌هایی که در فهرست اولویت‌ها دیده نشده است، اما دارای ویژگی‌های خاص از جمله نوآوری، فناوری جدید، جایگزینی واردات در محصولات تولیدی هستند، درصورتیکه براساس بررسی بانک‌های عامل، از توجیه‌پذیری فنی، اقتصادی و مالی لازم برخوردار باشند، پس از تأیید معاونت طرح و برنامه این وزارتخانه قابل پیگیری خواهند بود.

(شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸) ۱۳:۴۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها