پنج شنبه / ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ / ۲۳:۱۴
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۸۷۹۶۱
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس شیرینی و شکلات

بازداشت مدیرعامل کارخانه قند نقش‌جهان اصفهان به اتهام اخلال در نظام‌اقتصادی

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از بازداشت مدیرعامل کارخانه تولید قند نقش جهان اصفهان به اتهام اخلال در نظام اقتصادی خبر داد.

به گزارش فودنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، محمدرضا حبیبی اظهار داشت: با تلاش و اقدام سریع و به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) مدیرعامل کارخانه قند نقش جهان اصفهان و دو تن از همکاران وی که به طور گسترده اقدام به عرضه و توزیع خارج از شبکه شکر می‌کردند، شناسایی شده و با صدور قرار قانونی توسط بازپرس رسیدگی کننده بازداشت و روانه زندان شدند.

وی افزود: بر اساس تحقیقات اولیه به عمل آمده مشخص گردیده که این افراد در چند ماه ابتدایی سال جاری بیش از 4700 تن شکر را با قیمت بالغ بر 1600 تومان بیش از قیمت مصوب با سندسازی و بهره گیری از دلالان عرضه کرده و در مجموع مبلغی بیش از 76 میلیارد ریال به جیب زده‌اند.
 
عالی‌ترین مقام قوه قضاییه در استان اصفهان یکی از علل و عوامل افزایش قیمت شکر و بحران در بازار در چند ماه اخیر را اقداماتی از این دست دانست و خاطرنشان کرد: در بازرسی به عمل آمده مقدار حدود 1000 تن شکر آماده توزیع خارج از شبکه نیز از انبار این متهمان کشف و ضبط گردیده است.
(پنج شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸) ۲۳:۱۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها