شنبه / ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ / ۰۹:۴۶
سرویس : فست فود
کد خبر : ۸۷۶۹۰
گزارشگر : ۳۵۱۶
ام بی ای نیوز
سرویس فست فود
مکدونالد:

عشق را به اشتراک بگذارید

عشق مردم به سیب زمینی های سرخ کرده معروف جهانی مک دونالد و اشتراک گذاری آن باعث شده است تا به یکی از غذا هایی تبدیل شود که در دنیا بیش از همه افراد آن را با یکدیگر به اشتراک می گذارند.

در نتیجه به افتخار روز ملی سیب زمینی سرخ کرده در ایالات متحده آمریکا (۱۳ جولای)، مک دونالد در قالب یک کمپین ملی مشوق «به اشتراک گذاری عشق» می شود.
 
با همکاری آژانس خلاقیت «We Are Unlimited» و مک دونالد، بر روی طیف متنوع از مردمی تاکید شد که عاشق به اشتراک گذاری سیب زمینی های سرخ کرده مک دونالد با دیگران هستند. این اقدام خلاقانه دو دست مختلف را نشان می دهد که هنگام برداشتن سیب زمینی های سرخ کرده قوس های طلایی نمادین شرکت را تشکیل می دهند. عکس های کمپین که به وسیله عکاس و تدوین گر معروف، مارک سلیگر، گرفته شد، مشتریان را به سوی خود جذب کرد و باعث شد تا کمپین حضوری پایدار در همه پلت فرم ها، از پلت فرم های اجتماعی گرفته تا CRM، آگهی های تبلیغاتی خارج از خانه، تصاویر رستوران و حتی یک بیلبورد بالای سر شعبه اصلی و بزرگ مک دونالد در میدان تایم داشته باشد.
 
همچنین در #NationalFrenchFryDay، مک دونالد با دادن یک ظرف سیب زمینی سرخ کرده همراه با هر سفارش McDelivery با Uber Eats، عشق را با طرفداران سیب زمینی سرخ کرده به اشتراک می گذاشت.

سیب زمینی مک دونالد

(شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸) ۰۹:۴۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها