شنبه / ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ / ۰۹:۳۴
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۸۷۶۸۷
گزارشگر : ۳۵۱۶
ام بی ای نیوز
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

آبمیوه های گلشن در چالش درب بطری

گلشن تولید کننده آبمیوه اقدام به برگزاری مسابقه ای کرده است که با چالش جهانی درب بطری مرتبط بوده و از مخاطبان خود دعوت کرده با تهیه فیلمهای خلاقانه از باز کردن درب بطری های اب میوه گازدار تولید این شرکت و ارسال آن و همچنین قراردادن در پیج اینستاگرام خود دراین مسابقه شرکت کنند و لحظه های خوبشان را ثبت و به اشتراک بگذارند.

شرکت "کشت و صنعت نوشینه"با نام تجاری "گلشن" ازسال 1375 در آذربایجان غربی (شهرستان خوی) در زمینه تولید انواع آبمیوه کارخود را شروع کرد و در حال حاضر با نوآوری و ارائه ی محصولاتی که با سلیقه و ذائقه مخاطبان امروز سازگاری دارد همچنان درسبد خرید مشتریانش جای دارد.
 
این روزها چالش بازکردن درب بطری رویدادی جهانی است که با توجه به فصل تابستان و تفریحاتی که دراین فصل گروه های زیادی را مشغول کرده مورد استقبال بخش های وسیعی از مخاطبان شبکه های اجتماعی قرارگرفته است که با ارسال فیلم دراین چالش جهانی مشارکت داشتند.
 
"فرشید عسگری" مدیر تولید کمپین چالش درب بطری گلشن در گفتگو با ام بی ای نیوز افزود: انتخاب موضوعات روز کار هوشمندانه ای است که برخی برندها درکمپین های تبلیغاتی خود از آن استفاده می کندن و از ایده خوبی که ایجاد شده و مورد استقبال گروه های بزرگی برخوردار شده به شکلی مثبت استفاده کرده و یا به عبارتی موج سواری می کنند.
 
درواقع این رویکرد به گلشن این امکان را داده که ضمن معرفی بیشتر محصول آبمیوه گازدار که مشتریان خاص دارد، چالشی جهانی را درکمپین خود تبدیل به تکنیک هایی جهت بهتر دیده شدن خود و برندینگ کرده است که شاید مهمترین هدف در انجام چنین طرح هایی است.
 
او با اشاره به این موضوع که تولید محتوا از سوی مشتریان وبرگزاری مسابقه های دیجیتالی این روزها کار ساده ای نیست و مانند سابق مشارکت فعال درشبکه های اجتماعی ایجاد نمی کند و مخاطبان تمایل زیادی به دیده شدن ندارند و گاهی اوقات به کامنت گذاشتن و منشن کردن اکتفا میکنند، افزود: چالش درب بطری به عنوان رویدادی جهانی توانست برای برخی برندهایی که دیدگاه هوشمندانه تری نسبت به ایده پردازی و انتخاب موضوعات روز داشتند ضمن جلب مشارکت مخاطبان امکان دیده شدن و برندینگ را فرام کند که البته گلشن در این راستا به برپایی کمپینی که با برگزاری مسابقه و قرعه کشی و اهدای جوایز همراه بود، مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و اصل موضوع که دیده شدن و وایرال شدن برند بود نیز محقق شد.
 
لازم به ذکر است خلاقیت علاوه دربطن این ایده جهانی که مورد استفاده قرارگرفت، در تهیه و ساخت ویدئوهایی که از سوی مخاطبان ارسال می شد کارکردی مهم داشته که قدرت تاثیرگذاری کمپین را افزایش می دهد. 
 
در مسابقه دیجیتال که توسط گلشن در فضای مجازی برای تهیه و ارسال بهترین و خلاقانه ترین ویدئو با موضوع بازکردن درب بطری اجرا شد، درنهایت 5 نفراز طریق قرعه کشی انتخاب و جوایزی که از قبل اعلام شده را دریافت می کنند.
(شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸) ۰۹:۳۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها