سه شنبه / ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۲
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۸۷۶۰۹
گزارشگر : ۳۵۱۶
ام بی ای نیوز
سرویس شیرینی و شکلات

تولید شکلات با چاپگر سه بعدی

طرفداران دنیای رولد دال (نویسنده چارلی و کارخانه شکلات سازی) شاید با شنیدن توصیفاتش از یک کارخانه شکلات سازی جادویی آب به دهانشان راه بیفتد. در زندگی واقعی، معتادان به شکلات می توانند بنا بر میل خود و با توجه به احترام کادبری به آن ها، آب نبات های دلخواهشان را به طور سه بعدی چاپ کنند.

در روز ۷ جولای یا به عبارتی روز جهانی شکلات، این سازنده شکلات و شیرینی دست به معرفی نخستین چاپگر سه بعدی شکلات شیری کادبری جهان در ملبورن زد.
 
خریداران فروشگاه «Myer Chadstone» حالا امکان لذت بردن از شکلات «Dairy Milk» چاپ شده سه بعدی مطابق میل خود را دارند. گزینه های انتخابی شامل حروف و آیکون های استرالیا مثل کانگورو ها و دمپایی های لا انگشتی می شوند.
 
با توجه به اطلاعات دریافتی از شرکت کادبری، این دستگاه برای اولین بار از انگلستان با هدف ارائه در یک شهر استرالیا حمل شد و تا ۲۸ جولای در ملبورن باقی خواهد ماند.
 
قیمت یک ست دوتایی شکلات شیری چاپ سه بعدی کادبری ۵ دلار و ۶۰ سنت ایالات متحده آمریکا است که شیرینی دوستان می توانند چهار عدد از شکلات ها را به بهای ۱۰ دلار و ۴۸ سنت ایالات متحده آمریکا بخرند. چنانچه چاپگر سه بعدی به دیگر قسمت های جهان سفر کند، همچنان مطابق با فرهنگ های آن نواحی خواهد بود.
(سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸) ۱۰:۳۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها