سه شنبه / ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ / ۰۰:۳۳
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۸۷۵۹۰
گزارشگر : ۳۵۱۴
تابناک
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

اطلاعیه «سن ایچ» درباره یک ویدئو منتشر شده

پیرو ویدئویی که این روز‌ها در فضای مجازی منتشر شده است و رب گوجه فرنگی فاسد را به برند سن ایچ نسبت می‌دهد، این برند وظیفه خود می‌داند تا در جهت تنویر اذهان عمومی توضیحات ذیل را به آگاهی برساند:

۱. شرکت سن‌ایچ هیچگاه رب گوجه‌فرنگی نداشته است و رب گوجه‌فرنگی فاسد در این ویدئو متعلق به شرکت دیگری است؛ اما متأسفانه مصاحبه‌کننده آن را به سن‌ایچ نسبت داده است.
 
۲. به دنبال مصاحبه عجولانه و غیرحرفه‌ای انجام شده که در آن پیش از بررسی کامل موضوع، بلافاصله بعد از رب گوجه‌فرنگی فاسد نام سن‌ایچ اعلام شده و در ذهن مخاطب این اطمینان را ایجاد کرده که سن‌ایچ صاحب رب گوجه‌فرنگی فاسد یاد شده می‌باشد. این خبرنگار جوان بدلیل ناپختگی و هیجان‌زدگی، این ویدئو را همان روز در اینترنت منتشر کرده است!

۳. پس از بارگذاری این ویدئو توسط خبرنگار صدا و سیمای شهرستان دماوند، سرعت انتشار آن در سایت‌ها و شبکه‌های مختلف نشان می‌دهد این حرکت مغرضانه بوده و به صورت کاملاً برنامه‌ریزی شده از طریق یک شرکت تبلیغاتی در حال گسترش می‌باشد. یقیناً انگیزه این عمل ناجوانمردانه تخریب برند ملی و محبوب سن‌ایچ با چهل سال سابقه درخشان در امر تولید و عرضه محصولات سالم و با کیفیت (به گواه مراجع قانونی ذیربط) می‌باشد.
 
۴. سن‌ایچ از بدو تأسیس در سال ۱۳۵۶ تا کنون مفتخر به دریافت عناوین و جوایز متعدد به ویژه در زمینه کیفیت از سوی موسسات دولتی، بین المللی و جشنواره‌ها شده است:
 
  • واحد نمونه کیفی در سطح ملی در سال‌های ۱۳۸۳، ۱۳۸۷، ۱۳۸۹، ۱۳۹۲ و ۱۳۹۷ از طرف موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی
 
  •  واحد برتر صنایع غذایی در سال ۱۳۹۷ به انتخاب خانه صنعت و معدن و تجارت ایران
 
  •  نشان ایمنی و سلامت کشوری از سازمان غذا و دارو در سال ۱۳۹۷
 
  •  واحد نمونه صنعتی در سطح کشوری و استانی در سال‌های ۱۳۸۹، ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶
 
  •  نشان و لوح برند ملی از سازمان توسعه و تجارت ایران سال ۱۳۹۵
 
  •  واحد کارآمد و نمونه تولیدی در سال ۱۳۸۷
 
  •  نشان ایمنی و سلامت وزارت بهداشت در سال ۱۳۸۸
 
  •  تندیس سیب طلایی و لوح سیب سلامت برای آب انار و آب پرتقال غنی شده با کلسیم و ویتامین D.
 
این تنها بخشی از افتخارات سن‌ایچ است و در حال حاضر نیز محصولات سن‌ایچ به اقصی نقاط دنیا از جمله اروپا و به ویژه بازار سخت‌گیر ژاپن صادر می‌گردد.
 
با عنایت به موارد یاد شده در بالا، قویاً تأکید می‌گردد سن‌ایچ در طی دوران فعالیت پرافتخار خود، در هیچ زمانی و تحت هیچ شرایطی از مواد اولیه ناسالم و غیرقابل مصرف استفاده نکرده است؛ محصولات نهایی سالم و جایگاه سن ایچ در بازار گواه این ادعا است.
 
در اطلاعیه بعدی اقدامات حقوقی انجام شده به آگاهی خواهد رسید.
(سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸) ۰۰:۳۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها