یکشنبه / ۱۳ مرداد ۱۳۸۷ / ۱۳:۱۷
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۸۷۴۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

فقیرانه ترین نمایشگاه بین المللی در ارومیه

به گزارش فودنا اولین نمایشگاه بین الملی آشامیدنی ها و صنایع وابسته ارومیه 10 مرداد 87 فقیرانه اما از لحاظ حضور مسئولان استانی ،ثروتمند کار خود را آغاز کرد.

به گزارش فودنا،در افتتاحیه این نمایشگاه که استقبال نه چندان زیاد را به خود می دید دکتر فتاحی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری این نمایشگاه یک موفقیت است و مقیاس ما صرفا کمیت نیست.

نماینده مردم ارومیه در ادامه گفت: خیلی ها کمک کردند این نمایشگاه برگزار گردد و خیلی ها هم تلاش کردند برگزار نگردد،ما از همه این عزیزان متشکریم و از همه عزیزانی که آمدند و نیامدند نیز سپاسگذاریم.ولی همه بدانند که این نمایشگاه فقیرانه ترین نمایشگاه بین المللی است.

دیگر نماینده مردم ارومیه که از طرف آشوری ها در مجلس شورای اسلامی حضور دارند در سخنانی گفت:ما یک تابلوی نقاشی هستیم زیرا از تمام ادیان و گویشهای مختلف کنار هم زندگی می کنیم.من از همه جوانان که تلاش کردند تشکر می کنم.

نماینده آشوری ها ادامه داد: به آنهایی می گویم که از بیت المال به قدرت و ثروت رسیدند که شرمتان باد. و همچنین از مسئولان شهرمان نیز تشکر می کنم.امروز باید دست در دست هم دهیم و با هم بتوانیم به جهانیان بگوییم بودیم،هستیم و خواهیم بود.

در سلسله سخنان نمایندگان ارومیه ،آقای جهانگیرزاده گفت:با نیت کسانیکه همیار ارومیه و ما هستند برای توسعه همراهی می کنیم.

(یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۸۷) ۱۳:۱۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها