یکشنبه / ۲۰ مرداد ۱۳۸۷ / ۱۰:۵۵
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۸۷۰۴
گزارشگر : ۱۰۱۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

عرضه محصولات " شرکت چای کارمین " به بازار

" شرکت چای کارمین " تولیدکننده انواع چای فرآوری و بسته بندی شده ، افتخار دارد در سال جاری ، محصولات خود را به طور گسترده به بازار مصرف ارائه نماید .

این شرکت ، محصولات چای دو کارخانه ی " کارمین " و " ندا " را که در شهر زیبای لاهیجان واقع هستند ،عرضه می نماید .

انواع چای خالص با بهترین کیفیت و مطلوبیت – که تاکنون کم تر در دسترس مصرف کنندگان ایرانی قرار داشته ،انواع چای های معطر هل ،دارچین و لیمو که متناسب با ذایقه ی مصرف کنندگان تهیه و فرآوری شده است ،انواع چای کیسه ای (تی بگ) و نیز چای سبز بسیار مرغوب با خواص تغذیه ای و درمانی ،از محصولات این شرکت به شمار می روند .

شایان ذکر است این شرکت ،با داشتن مزیت نسبی در اختیار داشتن چای خشک به عنوان مواد اولیه ،چای را در کارخانه ی دوم یعنی " کارخانه فرآوری کارمین "،هم اوری ،اسانس زنی و فرآوری و بسته بندی می نماید و با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و متخصصان کارآمد تولید می کوشد بهترین و مرغوب ترین چای های ممکن را در بسته بندی های جدید و پیش تر دیده نشده در بازار داخلی ، عرضه نماید .

در این راستا،سازمان بازرگانی شرکت چای کارمین برای عرضه محصولات خود در مراکز استان ها و شهرهای ایران برنامه ریزی کرده و امیدوار است با همکاری علاقمندان و همکاران بخش توزیع موادغذایی در سراسر کشور ، فعالیت های خود را گسترده تر نماید .

لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر و پیشنهاد همکاری و اخذ نمایندگی ،با دفتر مرکزی شرکت چای کارمین در تهران تماس حاصل فرمایید .

تلفن های تماس  :   22358658        و       4- 22073953

آدرس سایت :            www.karmintea.com 

 

(یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۸۷) ۱۰:۵۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها