سه شنبه / ۱۱ تیر ۱۳۹۸ / ۰۹:۳۷
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۸۶۷۳۷
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایسنا
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

برپایی پاویون محصولات دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه مواد غذایی ترکیه

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی از برگزاری اولین پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان صادراتی ایران در نمایشگاه CNR FOOD ترکیه خبر داد.

دکتر مرضیه شاوردی در این باره گفت: نمایشگاه CNR FOOD بزرگترین و مهمترین نمایشگاه صنایع غذایی و آشامیدنی در منطقه اوراسیا است که با همکاری فدراسیون انجمن صنایع غذایی و نوشیدنی ترکیه، انجمن صادرکنندگان غلات، حبوبات و دانه‌های روغنی استانبول و انجمن تامین‌کنندگان خدمات مواد غذایی برگزار می‌شود.
وی نمایشگاه مواد غذایی استانبول را مکانی مناسب برای جلسات B2B میان عرضه‌کنندگان و متقاضیان محصولات دانست و خاطر نشان کرد: بر این اساس از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی اولین پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان ایران در نمایشگاه تخصصی مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته استانبول برپا خواهد شد.
شاوردی زمان برگزاری این پاویون را از ۱۳ تا ۱۶ شهریورماه امسال در شهر استانبول ترکیه ذکر کرد و یادآور شد: این نمایشگاه فرصتی مناسب است که در آن بازدیدکنندگان با آخرین تحولات این صنعت آشنا می‌شوند و چشم‌اندازی نوآورانه از صنعت مواد غذایی را مشاهده می‌کنند.
مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی همچنین اضافه کرد: در نمایشگاه امسال بخش ویژه ماشین‌آلات و صنایع بسته‌بندی مواد غذایی و نوشیدنی در یکی از سالن‌ها برگزار خواهد شد.

(سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸) ۰۹:۳۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها