یکشنبه / ۹ تیر ۱۳۹۸ / ۱۳:۲۶
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۸۶۶۹۱
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

«کشف قیمت» 55 قلم میوه توسط سه نهاد ناظر+سند

قیمت 55 قلم محصول کشاورزی، میوه و سبزی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اعلام شد و تمام حجره‌داران میدان میوه و همچنین فروشندگان سطح شهر ملزم به ارائه فاکتور هستند.

فارس، 55 قلم محصولات کشاورزی که در بازار مرکزی میوه و تره‌بار تهران به فروش می‌رسد توسط سه نهاد ناظر مسئول واحد بازرسی و نظارت اصناف میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران، کارشناس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران و کارشناس اتحادیه بارفروشان کشف قیمت شد.
 
به گزارش فارس هر هفته قیمت جدید میوه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران توسط کارشناسان نهادهای ذیربط بررسی و اعلام می‌شود که این قیمت مبنای فروش عمده‌فروشان قرار می‌گیرد و اصطلاحا به آن «کشف قیمت» می‌گویند.
 
فروشندگان داخل میدان میوه و تره‌بار موظف هستند که در فاکتور سربرگ‌دار با درج واقعی قیمت به نام صاحب حجره پس از مُهر و امضا به خریدار تحویل نمایند. هر گونه عدم فاکتوردهی و یا نگرفتن فاکتور توسط فروشندگان و خریداران جرم محسوب می‌شود. 
 
به گفته علی حاج‌فتحعلی نایب رئیس اتحادیه بارفروشان، مغازه‌داران سطح شهر موظف هستند تنها تا 35 درصد به قیمت مندرج روی فاکتور اضافه کنند. در قیمت اعلام شده 3 ستون کف، سقف و ممتاز وجود دارد که بر اساس کیفیت میوه‌ها قیمت‌های آن متفاوت است.

قیمت میوه

(یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸) ۱۳:۲۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها