شنبه / ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۳:۲۸
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۸۶۳۹۲
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس سرویس عمومی

چگونگی دریافت مابه التفاوت ریالی از واردات کره، حبوبات، چای و کاغذ

براساس مصوبه کارگروه تنظیم بازارکشور کره، حبوبات، کاغذ و چای وارداتی که بعد از 18 خرداد ماه 98 از گمرکات کشور ترخیص شوند به ازای هر دلار 4800 تومان مابه‌التفاوت ریالی دریافت می‌شود.

محمدرضا کلامی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، تامین و توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به کسرایی‌پور مدیرکل سیاستگذاری ارزی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران «تاریخ اخذ مابه التفاوت ریالی از کالاهای اساسی و ضروری که گروه‌ارزی آنها به 2 انتقال یافته» را اعلام کرد.
 
در این نامه آمده است: 
 
جناب آقای کسرایی‌پور
 
مدیر کل محترم سیاستگذاری ارزی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
 
موضوع: ابلاغ تاریخ اخذ مابه‌التفاوت ریالی از کالاهای اساسی و ضروری که گروه ارزی آنها به ۲ انتقال یافته
 
سلام علکیم؛
 
احتراما، با عنایت به طرح تصمیمات کمیته بند ۴۰۳ مصوبه کارگروه تنظیم بازار با حضور نمایندگان بانک مرکزی در جلسه امروز کارگروه ملی تنظیم بازار کشور مورخ ۱۳ خرداد ۹۸ مقرر گردید دریافت مابه‌التفاوت ارزی به ازای هر دلار ۴ هزار و ۸۰۰ تومان از محموله‌های تأمین ارز شده کره، حبوبات، چای و کاغذ که از تاریخ  هیجدهم خرداد ۹۸ پس از پایان ماه مبارک رمضان از گمرکات کشور ترخیص می‌گردد، اجرایی گردد و محموله‌های ترخیص شده قبل از تاریخ فوق با ارز ۴ هزار و  ۲۰۰ تومان مشمول رصد و پایش و عرضه با نرخ مصوب سازمان حمایت بر مبنای ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومان می‌باشد. 
 
با توجه به تعطیلی پیش رو و ابلاغ مصوبه تنظیم بازار بعد از تعطیلات خواهشمند است دستور فرمائید ابلاغیه لازم به بان‌های عامل و گمرک صادر گردد.
 
محمدرضا کلامی
 
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، تأمین، توزیع و تنظیم بازار
(شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸) ۱۳:۲۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها