یکشنبه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۲
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۸۶۰۹۵
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

صنعت نمایشگاه ویترین خوبی برای تولیدکنندگان است

مرادی گفت: صنعت نمایشگاه در سالی که به اسم رونق تولید مزین شده می‌تواند اشتیاق و رونق را به کار و تولید باز گرداند.

علی مرادی، رئیس انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه ایران در حاشیه روز جهانی نمایشگاه گفت: روز جهانی صنعت نمایشگاه، مناسبت خوبی است تا به این صنعت توجهات لازم را کرد، چرا که نمایشگاه ویترین خوبی برای محصولات ایرانی است و در ۲ سال گذشته تلاش‌هایی صورت گرفت تا اهداف نمایشگاهی که از قبل برنامه‌ریزی شده بود را جلو ببریم و تا حدی موفق بودیم، اما تحریم‌ها مانع از پیشرفت بخش دیگری از برنامه‌هایمان شد، در هر صورت در تلاش هستیم آن بخش‌ها را نیز رو به جلو هدایت کنیم.
مرادی افزود: صنعت نمایشگاهی با توجه به شعاری که امسال دارد، کمک شایانی به اشتغال‌زایی پایدار و رونق تولید می‌کند. این امر با توجه به مشکلات امروز اقتصادی می‌تواند بسیار اثربخش باشد.
رئیس انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه ایران تصریح کرد: به جرئت می‌توان گفت اگر صنعت نمایشگاهی در کنار صنایع تولید کشورمان نبود هرگز نمی‌توانستیم به اهدافمان در حوزه صادرات و توسعه تجارت دست یابیم.
وی گفت: صنعت نمایشگاه در سالی که به اسم رونق تولید مزین شده می‌تواند اشتیاق را به تولیدکنندگان برگرداند و با نمایش گذاشتن محصولات خود رونق را به کار و‌ تولید باز گرداند.
به ارتقای صنعت نمایشگاهی باید کمک شود
علی ابراهیم‌زاده، عضو هیئت‌مدیره انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های ایران درباره تأثیر روز جهانی نمایشگاه‌ها بر کیفیت برگزاری نمایشگاه‌ها گفت: قطعاً برگزاری روز صنعت نمایشگاهی به ما کمک کرده تا بتوانیم توجه اهالی صنعت نمایشگاه به‌ویژه برگزارکنندگان را بیشتر به این صنعت سوق دهیم.
ابراهیم‌زاده با اشاره به شعار روز جهانی نمایشگاه یعنی شعار "پیوند ایده‌ها فردایی بهتر" افزود: صنعت نمایشگاهی صنعت گروهی است و نیاز به خرد جمعی و مشارکت عمومی دارد. همه سازمان‌ها و مراکزی که می‌توانند به رونق این صنعت کمک کنند باید مشارکت داشته باشند تا بتوانیم در صنعت نمایشگاهی گام‌های مفید و مؤثری برداریم.
عضو هیئت‌مدیره انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های ایران با بیان اینکه درحال‌حاضر شرکت سهامی نمایشگا‌ها، سازمان توسعه تجارت و تمام فعالان صنعت نمایشگاهی علاقه‌مند به مشارکت با یکدیگر برای برداشتن گام‌های مؤثر در این حوزه شده‌اند، گفت: این مشارکت جای خرسندی دارد و برای نخستین بار است که توجه ویژه به این صنعت می‌شود و همه اعضای این صنعت علاقه‌مند به کمک مؤثر برای ارتقای این صنعت هستند.

(یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸) ۱۴:۴۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها