یکشنبه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۲:۰۸
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۸۶۰۸۶
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس شیرینی و شکلات

افزایش قیمتی برای شیرینی در عید سعید فطر نداریم/ نرخ شیرینی تر ۲۶ هزار تومان

رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی و قنادی از ثبات قیمت شیرینی در آستانه عید سعید فطر خبر داد.

علی بهره‌مند رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی و قنادی درباره افزایش یا کاهش قیمت شیرینی در عید سعید فطر گفت: اعضای اتحادیه در روز عید سعید فطر، آمادگی لازم برای عرضه شیرینی با نرخ‌های مصوب قبلی را دارند و اتحادیه هیچگونه برنامه‌ای برای افزایش قیمت‌ ندارد.
رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی و قنادی در ادامه درباره قیمت شیرینی‌های پرمصرف در بازار افزود: شیرینی تر ۲۶ هزار تومان، شیرینی زبان ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، شیرینی پاپیون ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، شیرینی برنجی ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، دانمارکی ۲۱ هزار تومان، کیک یزدی ۱۵ هزار تومان است.
رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی و قنادی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند به سامانه ۱۲۴ و یا با شماره اتحادیه ۶۶۹۴۴۴۹۹ تماس بگیرند.
بهره‌مند در ادامه تصریح کرد: در سرتاسر کشور تمام قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌ها تحت نظارت و بازرسی بهداشتی و قیمتی مستمر سازمان تعزیرات، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بازرگانی، اصناف کشور و اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان قرار دارند.
رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی در پایان گفت: شیرینی از سال‌های گذشته در بین مردم از رونق خاصی برخوردار بوده و شاید به تعبیر برخی قنادان، دلایل اصلی این رونق به کیفیت شیرینی‌های ایرانی و ذائقه ایرانیان و تمایل بالای آن‌ها به استفاده از شیرینی بر می‌گردد.

(یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸) ۱۲:۰۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها