یکشنبه / ۵ خرداد ۱۳۹۸ / ۰۹:۲۰
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۸۵۹۰۱
گزارشگر : ۳۵۱۶
ایرنا
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

مشارکت 44 شرکت‌ ایرانی در نمایشگاه‌های ارمنستان

رایزن بازرگانی ایران در ارمنستان از حضور فعال و گسترده شرکت های ایرانی در نمایشگاه‌های برگزار شده در ارمنستان در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ خبر داد.

«محسن رحیمی» با اعلام این خبر اظهار کرد: مشارکت شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه برگزار شده اخیر در کشور ارمنستان، نشان از عزم فعالان اقتصادی ایران برای حضور گسترده تر در بازار این کشور دارد.
 
وی افزود: شرکت های گردشگری و ساختمانی ایرانی در دو نمایشگاه «گردشگری» و «ساخت و ساز و دکوراسیون داخلی» و همچنین حضور ۴۴ شرکت ایرانی فعال در حوزه های محصولات غذایی، فرش، مصالح ساختمانی، حمل و نقل، خودرو و موتورسیکلت، لوازم برقی، محصولات شیمیایی در «نمایشگاه اختصاصی برندهای اوراسیایی» در ایروان، فرصتی مناسب برای آشنایی بیشتر و بهتر تجار و شهروندان ارمنی با توانمندی های تولید و صادرکنندگان ایرانی فراهم کرد.
 
رحیمی اولین ثمره این نمایشگاه را انعقاد ده ها قرارداد تجاری جدید بین شرکت های ایرانی و ارمنی عنوان کرد.
 
رایزن بازرگانی ایران در ارمنستان گفت:  بنا بر آمار اعلام شده از سوی گمرک ارمنستان در سال گذشته میلادی تجارت میان ایران و ارمنستان رشد ۵۰ درصدی داشته است و در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹  نیز علیرغم رشد منفی واردات ارمنستان از جهان، واردات این کشور از ایران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۷ درصدی را به ثبت رسانده است.
 
گفتنی است، گرایش بیشتر مصرف کنندگان ارمنی به محصولات ایرانی به خصوص در حوزه مصالح ساختمانی، کاشی و سرامیک، محصولات پلاستیکی و محصولات کشاورزی است.
(یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸) ۰۹:۲۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها