پنج شنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۹:۵۴
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۸۵۶۸۷
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

نمایشگاه طرح ضیافت در پنج نقطه تهران برگزار می‌شود

فراهانی از برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت از ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در پنج نقطه تهران خبر داد.

قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران در مراسم گشایش نمایشگاه طرح ضیافت در جمع خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه بیش از شصت غرفه حضور دارند که شکر را با قیمت هر کیلوگرم ۳۴۰۰ تومان، برنج هر کیلو ۷۴۰۰ تومان، گوشت وارداتی هر کیلوگرم ۶۲ هزار تومان و مرغ منجمد را کیلویی ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان  عرضه می‌کنند.
وی ادامه داد: در کنار این مواد غذایی و سبد خانوار، کالا‌های دیگر همچون خرما، عسل، زیتون، چای، حبوبات، شیرینی و زولبیا و بامیه، برنج تبرانی و مواد شوینده و بهداشتی نیز با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصد زیر نظر بازرسان اتاق اصناف ارائه می‌شود.
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: امروز ۸۵ تن شکر به بنکداران مواد غذایی، خواربارفروشی و سوپرمارکت‌ها با نظارت اصناف با قیمت مصوب تحویل داده شد.
فراهانی در پاسخ به این پرسش که چرا قیمت گوشت که با نرخ ۳۹ هزار تومان است، نمایشگاه با قیمت ۶۲ هزار تومان به فروش می‌رساند، گفت: قیمت گوشتی که با نرخ ۳۹ هزار تومانی به فروش می‌رود با ارز ۴۲۰۰ تومانی خریداری شده است؛ درصورتی که ما با ارز ۱۰ هزار تومان با قیمت مصوب خریداری کردیم.
رئیس اتاق اصناف تهران تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف تامین و عرضه مایحتاج شهروندان با قیمت مناسب برای ماه مبارک رمضان برگزار شده است.
وی با اشاره به مشکلات برگزاری برخی نمایشگاه ها از جمله مصلی بیان کرد: متاسفانه برخی مسئولان مصلی همکاری لازم را با ما نداشتند.
این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو هر روز از ساعت ۱۳ تا ۲۳ آماده بازدید علاقمندان است.

(پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۹:۵۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها