پنج شنبه / ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۱:۴۷
سرویس : فراورده های روغنی
کد خبر : ۸۴۲۷۹
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایسنا
سرویس فراورده های روغنی

بانک مرکزی کارخانه روغن نباتی گلنار را از لیست سیاه خارج کند

مدیر عامل کارخانه روغن نباتی گلنار کرمان از عزم جدی مسئولین استانی و کشوری در راستای رفع مشکل این کارخانه عنوان کرد: در چند روز اخیر یک ماه از حقوق معوقه کارگران کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان پرداخت شد.

مسعود ورزیده"  در جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه تنظیم بازار استان کرمان با حضور معاونین وزیر صمت با شاره به جلسات پی در پی در خصوص رفع مشکل کارخانه روغن نباتی گلنار کرمان اظهار کرد: نتیجه این جلسات انعقاد قرارداد کارمزدی برای فروش 3 هزار تن روغن با این کارخانه بوده است.
وی با اشاره به اینکه کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان با همت مسئولین استانی و حتی کشوری از شنبه هفته گذشته دوباره آغاز به کار کرده است، افزود: قراردادهای اخیر حدود 50 درصد از حقوق و دستمزد کارگران ما در سال آینده را تامین می‌کند.
وی بیان کرد: صنعت روغن نباتی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف است و از سال‌های 87 تا 92 این مصوبه اجرایی می شد اما در همین بازه زمانی حدود 27 میلیارد تومان مالیات پرداخت کردیم لذا باید بازگشت داده شود زیرا هر یک ریال آن برای ما مهم است.
ورزیده از مشکلات بانکی این کارخانه سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: کل حساب‌های ما مسدود است به‌طوری‌که توان انجام هیچ فعالیت بانکی نداریم، بنابراین درخواست داریم در شورای تامین استان مصوب شده که بانک مرکزی کارخانه گلناز از لیست سیاه خارج کند.

(پنج شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷) ۱۱:۴۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها