یکشنبه / ۹ دی ۱۳۹۷ / ۲۳:۰۹
سرویس : تغذیه و سلامتی
کد خبر : ۸۲۳۱۸
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس تغذیه و سلامتی
خواندنی‌های سلامتی

کاهش چربی دور کمر با روشی ساده/ خوراکی خوشمزه که قاتل جانتان می‌شود / آلوئه‌ورا با دندان‌هایتان چه می‌کند؟

اگر فرد نسبت به باقلا حساسیت داشته باشد، سریعا دچار کم خونی می‌شود و اگر مورد درمان قرار نگیرد، احتمال مرگ او وجود دارد.

آلوئه‌ورا جرم دندان‌هایتان را کاهش می‌دهد
فساد دندان و بیماری‌های لثه یکی از مشکلات متداول در سلامت افراد است؛ جلوگیری از تشکیل و تجمع جرم در دندان‌ها یکی از بهترین روش‌های پیشگیری از مشکلات لثه است، در مطالعه‌ا‌ی که بر شیوه شستن دندان‌های ۳۰۰ فرد سالم صورت گرفت، شستن دندان‌ها با آب آلوئه‌ورا خالص در مقابل ترکیبات دهان شویه‌های استاندارد حاوی کلوکسیلین قرار گرفت.
پس از ۴ روز استفاده مشخص شد که شستن دندان با آب آلوئه‌ورا خالص از تاثیری مشابه با کلوکسیلین‌ها در کاهش جرم دندان‌ها برخوردار است.

آلوئه ورا

 

آب پیاز برای درمان عفونت گوش

عفونت گوش یکی از بیماری‌های دردناکی است که معمولا به دلیل باکتری یا ویروس در گوش میانی رخ می‌دهد؛ به غیر از گوش درد سایر علائم و نشانه‌های عفونت گوش شامل احساس فشار در گوش، مشکل در به خواب رفتن، سر درد، واکنش ضعیف به صداها، تب بالا و خروج مایعات از گوش می‌شود، پیاز برای درمان عفونت گوش در خانه بسیار موثر است؛ خاصیت آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده‌ پیاز به درمان عفونت گوش کمک می‌کند.

پیاز

 

تورم بدن نشانه  چیست؟

تورم شکم تحت عنوان آسیت خوانده شده و معمولا در بیماری‌های کبدی، قلبی و کلیوی دیده می‌شود؛ برای تشخیص علت باید از مایع آسیت نمونه‌برداری شده و آنالیز در آزمایشگاه صورت گیرد؛ این تورم می‌تواند بر اثر بیماری‌های موضعی در شکم مثل سل صفاقی (شکمی)، سرطان صفاقی یا بیماری‌های سیستمیک مثل نارسایی و سیروز کبدی، سرطان کبدی، سرطان پخش شده در شکم یا حتی نارسایی سمت راست قلب ایجاد شود.

 

 

درمان لک‌های پوستی با باقلا

باقلا یکی از بهترین گیاهان برای درمان لک‌های پوست است؛ باقلا در درمان کم خونی موثر است، علاوه بر این حاوی مقداری قابل توجه ویتامین‌های A، B و C است، حتی این گیاه دارای مقدار قابل توجهی آهن، آهک و فسفر نیز است؛ جالب است بدانید باقلای خشک شده در مقایسه با باقلای تازه، خواصی بیشتر دارد، اما ویتامین C آن کمتر است برای درمان کم خونی مصرف باقلا موثر است، اما اگر فرد نسبت به باقلا حساسیت داشته باشد اختلال اثر عکس داشته و سریعا دچار کم خونی می‌شود. اگر مورد درمان قرار نگیرد، احتمال مرگ او وجود دارد.

باقلا

(یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷) ۲۳:۰۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها