چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۳۹۷ / ۱۳:۵۰
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۷۸۲۹۶
گزارشگر : ۳۵۱۴
پایگاه خبری اخبار نمایشگاه‌ها
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

کنسرو ماهی دونارسی با مرغوب‌ترین گونه ماهی تُن در اگروفود ۲۰۱۸

شرکت فیاض سپاهان راد قریب دوازده سال در زمینه تولید کنسرو ماهی فعالیت دارد. این مجموعه توان‌مند کنسروی با برند تجاری دونارسی راهی بازار کرده که از ماهی گیدر یا تون زردباله، مرغوب‌ترین گونه ماهی تُن تهیه شده که در آب‌های نیمه سطحی مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری اقیانوس‌های سراسر جهان زندگی می‌کند.

فیاض سپاهان راد علاوه بر برند دونارسی دارای دو برند خوش‌طعم و ابیانه است که در بازار مصرف با استقبال خوبی مواجه شده، تا جایی که ۶۰ درصد بازار داخل از محصولات خوش‌طعم استفاده می‌کنند‌. این مجموعه در جست‌وجوی بازارهای صادراتی جدید راهی نمایشگاه اگروفود ۲۰۱۸ شده است. به بهانه برپایی این نمایشگاه با علیرضا تحویل‌دار زاده مدیر بازرگانی جوان و خوش‌فکر شرکت فیاض سپاهان راد گفت‌وگوی کردیم.

شرکت فیاض سپاهان راد از چه زمانی فعالیت خود را آغاز كرد و چه محصولاتی تولید می‌کند؟
 
این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ شروع کرد و از سال ۱۳۸۸ به صورت مداوم در بازار حضور داشته و در این ده سال حضور بدون تعطیلی در بازار موفق به معرفی سه برند به بازار مصرفی کشور شده‌ایم که این برندها شامل دونارسی، خوش‌طعم و ابیانه است‌.
 
مختصری درباره محصولات این سه برند توضیح دهید.
 
برای نمایشگاه اگروفود با برند دونارسی و سایر برندهای شرکت‌مان حضور یافته‌ایم. کنسرو دونارسی از ماهی گیدر در بستر آب‌های چابهار تولید شده است. این ماهی از خانواده ماهی هورا و بهترین ماهی برای کنسرو تن است که از نظر حجم و اندازه بسیار بزرگ است و شرکت ما این محصول ممتاز را در بسته‌بندی بسیار شیک با بهترین کیفیت روانه بازار کرده است. برند «خوش‌طعم» هم با ماهی مارلین تولید می‌شود که همان نیزه ماهی مرسوم بین مردم است و بهترین گوشت را در بین نیزه‌ماهی‌ها برای درست‌کردن سوشی دارد و ما تقریبا ۶۰ درصد شهرستان‌های ایران را با این محصول پوشش می‌دهیم. برند سوم با نام ابیانه از ماهی بچه زرده تولید می‌شود. گوشت این ماهی طعمی عالی دارد و از اهمیت اقتصادی بالایی برخوردار است و جزو مهم‌ترین مواد اولیه تولید کنسرو محسوب می‌شوند. به طور کلی محصولات ما از بازار داخلی تهیه می‌شود و تنها بخشی از سال واردات ماهی داریم.
 
مهم‌ترین چالش‌ها و مشکلات کسب  و کار خود را در شرایط فعلی چه می‌دانید؟
 
ارسال بار و حواله‌های بانکی از مشکلاتی است که همواره با آن مواجهیم و موجب شده شرایط کار برای‌مان سخت شود‌.
 
شرکت فیاض سپاهان تاکنون درزمینه صادرات چه موفقیت‌هایی داشته است؟
 
تاکنون صادرات موفقی به کشورهای عراق و افغانستان داشته‌ایم که شامل بخش‌های جنوبی عراق، کردستان عراق بوده و کشورهایی را هم جهت توسعه صادرات در نظر داریم که در برنامه و اهداف سال گذشته ما تعریف شده بود ولی به خاطر شرایط مربوط به صادرات و نوسان نرخ ارز با مشکل مواجه شدیم. در صورت رفع این موانع، به روسیه و قطر هم صادرات خواهیم داشت.
(چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷) ۱۳:۵۰
رامین جوادی
۱۳۹۷/۰۸/۲۷ Russia
1
0
0

با سلام. متاسفانه با خواندن گزارش خبری نمایشگاه مربوط به تولیدات تن ماهی کارخانه فیاض سپاهان راد ,به آن استناد کرده و1600قوطی تن ماهی جنوب ابیانه (تولید شده در آبانماه به قیمت 5650 تومان که بر روی قوطی درج شده.)خریداری نموده وتحویل گرفتم.داخل قوطی بجای تن ماهی یه تکه گوشت خرد شده سیاه رنگ با بوی تند تهوع آور مواجه شدیم.این کنسروها جهت تأمین غذای پرسنل کارخانه ای در قزوین تهیه شده بود که طبعا با برخوردهای به حق کارگران تمام. تن ماهی های توزیع شده به زباله دان ریخته شد. واقعا نمی دونم چی بگم. امید

مهدی
۱۳۹۷/۱۰/۰۵ Iran
0
0
0

دوست عزیز سلام تن ماهی ابیانه از ماهی بچه زرده تهیه و تولید شده است که از لحاظ کیفیت و‌رنگ گوشت ماهی به رنگ قهوه ایی نزدیک است و این مشخصات تماما روی قوطی ذکر شده است شما بهتر است یا از برند خوش طعم که گوشت سفید دارد یا دونارسی که ماهی هوور است استفاده نمایید . برای توضیحات بیشتر با دفتر تماس حتصل نمایید با تشکر

سید
۱۳۹۹/۰۸/۲۱
5
0
0

یه تن ماهی دونارسی 180 گرمی امروز خریدم 18 هزار تومن واقعا خوب بود اندازه خوب رنگ ماهی سفید و طعم خوب بین همه تن ماهی هایی که تست کردم ( تحفه.گلکسی. اویلا و فامیلا. شیلانه. کالچر ساحل.طبیعت. مکنزی. ایلیا) این تن ماهی سرتر بود. قیمتش نسبت به بقیه خیلی منصفانه تر بود خدا به شرکتش خیر و برکت بده


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها