سه شنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۸۶ / ۱۲:۲۴
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۷۵۲۸
گزارشگر : ۱۰۰۹
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
در چهاردهمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی امسال؛

شرکت "صنایع بسته بندی شادمهر" جدیدترین دستگاههای خود را ارائه نمود

به گزارش خبرنگار فودنا، شرکت "صنایع بسته بندی شادمهر" در چهاردهمین نمایشگاه چاب و بسته بندی امسال، جدیدترین دستگاههای خود را دستگاه قوطی پرکن مواد گرانولی مدل (SM-814) و دستگاه بسته بندی مواد گرانولی مدل (SM-809) اعلام نمود.

بر اساس این گزارش، دستگاه قوطی پرکن مواد گرانولی مدل SM-814)) دارای عملکرد الکترومکانیک-پنوماتیک با سیستم توزین به صورت چهارتوزین دیجیتال،  سرعت بسته بندی آن 35-10قوطی در دقیقه و قابل استفاده در قوطی های پلاستیکی، مقوایی، شیشه ای و فلزی، می باشد.

 قیمت این دستگاه 18 میلیون تومان است که تنها تفاوت آن نسبت به دستگاه قدیمی تر ((SM-914 در حجم و ارتفاع آن است که در دستگاه جدید کمتر شده است.

دستگاه بسته بندی مواد گرانولی مدل (SM-809) نیز از دیگر محصولات جدید دستگاه صنایع "بسته بندی شادمهر" اعلام شده است که با عملکرد الکترومکانیک-پنوماتیک می باشد، سیستم توزین آن بصورت چهار توزین دیجیتال و با سرعت بسته بندی 42-15 بسته در دقیقه است، ارتفاع دستگاه 5/3 متر، با سیستم PLC می باشد. همچنین این دستگاه دارای حجم کمتر نسبت به مدل قدیمی  (SM-909)می باشد.

 

شرکت "صنایع بسته بندی شادمهر" اولین تولید کننده و صادر کننده انواع ماشین آلات مدرن بسته بندی در صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی همچنین مشاور در طرحهای صنعتی می باشد.

شماره تماس شرکت:4463044-0229

 

(سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۶) ۱۲:۲۴
مرادی
۱۳۹۱/۱۱/۱۸ Iran
0
0
0

با سلام. یک کار خانه خیارشور دارم و میخام یه دستگاه وکیوم بگیرم . راهنمای میخاستم.

مصطفوی
۱۳۹۲/۱۰/۲۱
5
0
0

سلام بنده تولید کننده قطعات لاستیکی میباشم و یه دستگاه میخواستم برای پاک کردن اورینگ و بسته بندی راهنمایی میخواستم . با تشکر : مصطفوی 02155270223 - 09121207274

محمدرضارادملکشاهی
۱۳۹۲/۰۴/۲۰
5
0
0

باسلام بنده بادستگاههای شما درشرکت شیرین فراز کرمانشاه کارنموده وازعملکرددستگاه راضی بودم .حالبرای راه اندازی یک کارخانه احتیاج به یک دستگاه 4توزین ویک دستگاه برای بسته بندی قوطی پرکن نیاز مندم

درصورت امکان یک پیش فاکتوربشماره فکس08318368392و08318368396بفرستید

باتشکر

ملکشاهی 

چلبی
۱۳۹۳/۰۲/۲۵ United States
0
0
0

سلام جهت پرکن روغن مایع و رب گوجه فرنگی با بریکس بالا راهنمائی میخواستم . سپاس

منصور بخشنده
۱۳۹۳/۱۲/۰۳
5
0
0

با سلام من می خواهم در زمینه مواد غذایی (بسته بندی) فعالیت کنم نیاز به یک خط تولید دارم با یک ظرفیت اسمی نرمال لطفا تجهیزات یک خط کامل را با قیمت برایم ارسال فرمایید همچنین اگر کاتالوگ از آخرین مدل های این خط موجود هست به آدرس ذیل ارسال نمایید. آدرس شهرستان
گلپایگان-شهرک صنعتی سایپا- شرکت دیار خودرو تولید کننده وانت وسواری


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها