شنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۸۶ / ۱۴:۴۶
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۷۴۳۲
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
عباس ملت خواه، مدیر عامل شرکت "چای مسما" ؛

شرکت "چای مسما" اولین و تنها دارنده ی گواهینامه ی رعایت حقوق مصرف کنندگان

روند عرضه چای و بسته بندی آن با شیوه های نو در بسته بندی های جدید رو به پیشرفت بوده و آینده صنعت بسته بندی چای مطلوب است.

عباس ملت خواه، مدیر عامل شرکت "چای مسما" اعلام نمود: روند عرضه چای و بسته بندی آن با شیوه های نو در بسته بندی های جدید رو به پیشرفت بوده و آینده صنعت بسته بندی چای  مطلوب است.

ملت خواه در ادامه افزود: متاسفانه در کشور ما هیچ گونه حمایتی از کارفرما به عنوان کسی که کارآفرینی می کند، وجود ندارد و همه ی تشکیلات سعی در حمایت از کار گر دارند. این مساله سبب شده است تا اکثر کارفرمایان از جذب نیروی کار طفره رفته و به حداقل ها اکتفا نمایند.

ملت خواه حمایت از کار آفرینی را تنها در حد شعار و حرف دانسته و افزود: شرکت "مسما" علاوه بر داشتن استانداردهای داخلی، اولین و تنها دارنده ی گواهینامه ی رعایت حقوق مصرف کنندگان و همچنین دارای تمام گواهینامه ها و ایزو های بین المللی است. با این حال کارشناسان و نمایندگان ادارات استاندارد و اداره های نظارت بر مواد غذایی با علم به این مطلب در هر بار بازدید از شرکت، اقدام به اشکال تراشی می نمایند.

قابل ذکر است؛ شرکت "چای مسما" علاوه بر فعالیت در زمینه صادرات ، واردات، بسته بندی و توزیع چای در خصوص اقلام دیگری چون قهوه، کاکائو و ادویه جات نیز فعال است.

 تلفن: 5413081-0511

(شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۸۶) ۱۴:۴۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها