یکشنبه / ۱۴ آبان ۱۳۹۶ / ۱۲:۴۴
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۷۴۲۰۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار تهران:

توسعه کشت گلخانه‌ای تأمین‌کننده نیاز بازار به صیفی‌جات در تمام فصول است

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار تهران با بیان اینکه سال ۹۶، سال پربار تولید میوه در کشور است، گفت: توسعه کشت گلخانه‌ای تأمین‌کننده نیاز بازار به صیفی‌جات در تمام فصول است.

حسین مهاجرانی در تشریح وضع بازار میوه و تره‌بار، از نبود موج قیمتی کاذب در بازار خبر داد و اظهار کرد: سال ۹۶، سال پربار تولید میوه در کشور است، اقلام میوه با قیمت‌های واقعی در بازار به دست مصرف‌کننده می‌رسد.
وی با اشاره به کاهش چند درصدی قیمت سیب و پرتقال در بازار، از تولید بالای سیب در کشور خبر داد و تصریح کرد: افزایش میزان تولید هم در این کاهش قیمت تأثیرگذار است.
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار تهران با تأکید بر اینکه وزارت جهاد کشاورزی نگاه ویژه‌ای به کشت گلخانه‌ای دارد، اضافه کرد: کشت گلخانه‌ای زیرساخت مناسب برای ادامه تولید صیفی‌جات و سبزیجات در فصول سرما است و توسعه آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
مهاجرانی با بیان اینکه افزایش کشت گلخانه‌ای نیاز بازار به صیفی‌جات را در تمام فصول تأمین می‌کند، تصریح کرد: در این شرایط عدم ورود مشابه این محصولات از خارج را نیز تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و مانع از خروج ارز از کشور می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تمام میادین میوه و تره‌بار و مغازه در سطح تهران زیر ذره‌بین نظارت بازرسان اتحادیه و تعزیرات قرار دارد، اظهار کرد: با کوچک‌ترین تخلف برخورد جدی صورت می‌گیرد. /فارس

(یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶) ۱۲:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها